maandag 6 december 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 157

 Ben jij ook op zoek naar plaatjes met tegelspreuken? Dan ben je hier aan het goede adres! Want wij hebben namelijk duizenden afbeeldingen met tegelspreuken, speciaal voor jou! Zo hebben we o.a. plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke afbeeldingen om te delen, plaatjes met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, plaatjes met liefde tegelspreuken, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Pasen, plaatjes met geluk tegelspreuken, leuke memes, afbeeldingen met vriendschap tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke felicitatie plaatjes, mooie kerstplaatjes en nog veel meer!


Ik hou van verrassingen. Niet de vinger in mijn kont zonder toestemming verrassing, maar bloemen vind ik altijd wel leuk.

plaatjes met tegelspreuken

Goed idee: een wekker die psinnen rond laat lopen als je hem niet uitzet. Nu ben je wakker. 

leuke plaatjes voor facebook

Wie zingt er ook weleens heel hard in de auto met de muziek mee wanneer je alleen bent?

afbeeldingen  met mooie tegelspreuken

Vandaag 2 dingen ontdekt. Keukenseks kan geweldig en spannend zijn. Het personeel van de McDonalds denkt daar anders over.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik ren niet weg voor mijn problemen. Ik zit op de bank met mijn telefoon te spelen en negeer ze allemaal, zoals andere volwassenen doen.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Wat vind jij van mensen die tijdens een film kijken de hele tijd vragen stellen? Hoe moet ik dat weten? Ik kijk die film ook voor de eerste keer.

leuke plaatjes voor instagram

Single zijn ben ik niet bang voor. Met de verkeerde persoon trouwen en voor altijd ongelukkig zijn. Daar ben ik bang voor.

plaatjes met liefde tegelspreuken

Ik heb de deur opengedaan in mijn ondergoed. Dat was je fooi pizzabezorger.

leuke plaatjes om te delen

Ik heb er echt een hekel aan wanneer mijn kinderen midden in de nacht huilen en ik mijn slaapkamerdeur dicht moet doen.


plaatjes met grappige tegelspreuken

Misschien heb ik het verkeerd, maar mijn tieten zeggen dat ik gelijk heb en zij hebben het laatste woord.


leuke plaatjes voor instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...