zaterdag 11 april 2020

Leuke plaatjes en grappige memes (Nederlands) - 3

Wat is een meme? Een meme is een grappig plaatje voorzien van een leuke tekst. Deze verspreidt zich supersnel via internet, voornamelijk via social media. Maar de kracht van een meme is herhaling. Tenminste, deels herhaling. Het plaatje of de foto wordt door iemand anders gebruikt, maar voorzien van een andere nieuwe grappige tekst. Deze verspreidt zich ook weer supersnel via het wereldwijde web. Wat ik leuk vind aan internet memes is dat ze je de dag door kunnen helpen. Soms kunnen ze je uit verveling opvrolijken, maar soms helpen ze je ook door een moeilijke tijd heen. Wij hebben hier honderden leuke memes voor je gemaakt en verzameld die je mag downloaden, gebruiken en delen via Whatsapp, E-mail of messenger. Je kunt ze natuurlijk ook op je social media plaatsen, zoals Facebook, Instagram, Twitter, Tumblr of Pinterest. We raden je aan om elke week even een bezoekje aan onze website te brengen, want we vullen deze regelmatig aan met tientallen nieuwe grappige memes. We wensen je veel plezier met het delen van de leuke memes!



 

Zo ziet het eruit als je je eigen bericht liket.

leuke plaatjes en memes


Wie is die piratenmeid?

grappige meme plaatjes


Mijn kinderen voordat ik ga bellen.
Mijn kinderen tijdens mijn telefoongesprek.

super leuk memes voor facebook


Wie deed dit vroeger ook altijd op school?

grappige memes voor instagram


Wanneer hij terugkomt in je leven en zegt dat hij veranderd is.

nederlandse memes en plaatjes


Iedereen. Ik.

leuke plaatjes en memes voor whatsapp


Wanneer mijn terug wil komen in mijn leven.

leuke memes voor facebook


Ik kan me herinneren dat het houten lepeltje meer smaak had dan het ijs zelf.

ijsje meme


Je taxi komt over 3 minuten.

wijn meme


Wanneer je verkouden bent.

verkouden meme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...