vrijdag 3 december 2021

Nederlandse quotes - 134

 Op zoek naar plaatjes met spreuken? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met spreuken speciaal voor jou! je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. Zo hebben we o.a. plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met leuke spreuken, leuke kerst plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, mooie felicitatie plaatjes, grappige meme plaatjes, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met tegelspreuken, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met quotes over afvallen, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes om te sturen, plaatjes met geluk spreuken en nog veel meer!


Wow, de zomer vliegt echt voorbij wanneer je elke dag moet werken.

leuke plaatjes voor facebook

Zei jij iemand op dit moment? Bedoel je als in een hallucinatie, een psychiater of een vriendje?

afbeeldingen met grappige teksten

Wie roert haar ijs ook zolang totdat het ijssoep wordt.

plaatjes met leuke spreuken

8 uur havermout. 10 uur yoghurt met fruit. 12 uur salade met kip. 15 uur cracker. 18 uur rijst met groente. 20.30 uur 2 zakken chips, reep Tony Chocolonely, 24 kipnuggets.

plaatjes met dieet spreuken

Mijn favoriete drankje? De volgende.

leuke plaatjes om te delen

Wees niet bang voor verandering.

plaatjes met wijze spreuken

Mijn buren denken door mijn joggingbroek dat ik iedere keer ga sporten, maar eigenlijk ga ik naar mijn beste vriendin Netflix kijken, chips eten en wijn drinken.

leuke plaatjes voor instagram

Laat de haters maar praten, ik blijf toch wel mijn eigen ding doen.

afbeeldingen met wijze teksten

Ik respecteer alleen mensen die mij respecteren. En ik vergeet mensen die mij vergeten.

plaatjes met wijze quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...