vrijdag 30 juli 2021

Nederlandse quotes - 85

 Op zoek naar gratis plaatjes met leuke quotes of afbeeldingen met wijze spreuken? Zoek dan niet verder! Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met teksten speciaal voor jou. We hebben ze in verschillende categorieën zoals goede voornemens plaatjes, afbeeldingen met motivatie quotes, plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze teksten, Valentijn afbeeldingenleuke plaatjes voor Facebookgratis vrolijk Pasen afbeeldingenboeddha afbeeldingen met spreuken, afbeeldingen met spreuken over vriendschap leuke verjaardags plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met liefde teksten, leuke plaatjes voor Instagram, leuke kerstplaatjes, plaatjes met grappige quotes en nog veel meer! Kom ook regelmatig terug, want we vullen deze website elke week aan met een hoop nieuwe afbeeldingen met quotes. Heel veel plezier ermee!


Ik zei vandaag tegen mezelf: Karin, deze week ga je echt je best doen en niet lui zijn. Gelukkig heet ik geen Karin.

leuke plaatjes voor facebook

Als je wilt opgeven, denk dan aan al die mensen die jou het liefst zien falen.

plaatjes met spreuken

Ben ik de enige die zich altijd afvraagt waar mijn blauwe plekken vandaan komen?

plaatjes met grappige teksten

Opruimen betekent bij mij: troep verplaatsen en met alles spelen wat ik tegenkom.

leuke plaatjes voor instagram

Je relatie kan niet kapot gaan als je er geen hebt.

afbeeldingen met humor teksten

Nog even en we kunnen weer heerlijk op het terras zitten en genietn van een drankje, terwijl de zon langzaam ondergaat.

leuke plaatjes voor whatsapp

Workouts zijn als het leven. Hoe moeilijker het is, hoe sterker je wordt.

plaatjes met wijze spreuken

Ik zou vandaag kunnen gaan hardlopen en gezond eten. Niet dat ik dat ga doen, maar het zou kunnen.

plaatjes met sport quotes

Hoeveel drankjes drink jij per week? Weet ik veel, ik ben een alcoholist, geen fucking accountant.

plaatjes met alcohol quotes

Mensen zeggen dat je goed moet uitrekken voordat je gaat hardlopen, maar het enige dat ik rek voor het hardlopen is tijd.

plaatjes met quotes over sport


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...