maandag 8 november 2021

Nederlandse quotes - 117

 Wat leuk dat je onze website gevonden hebt! Wanneer je op zoek bent naar plaatjes met spreuken of afbeeldingen met quotes, dan is dit het paradijs voor jou. Waarom? Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met spreuken speciaal voor jou. We hebben o.a. afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met wijze quotes, leuke felicitatie plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsappleuke memes, leuke afbeeldingen om te delen, plaatjes met spreuken over pizza, plaatjes met geluk spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met liefde spreukengratis vrolijk Pasen afbeeldingen, plaatjes met motivatie spreuken en nog veel meer! We raden je aan om regelmatig een bezoekje te brengen aan onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe spreuken plaatjes.



Ik ben zojuist niet een vriend kwijt. Ik kwam erachter dat ik nooit een vriend had.

afbeeldingen met mooie spreuken

Zo schattig dat ik vroeger weleens dacht dat ik moe was.

plaatjes met leuke spreuken

Dingen die we als kind niet leuk vonden: dutjes en billenkoek.
Dingen die we als volwassene leuke vinden: dutjes en billenkoek.

leuke plaatjes voor facebook

Ik heb weer zo'n dag dat geluiden, gezichten van mensen en wakker zijn me irriteren.

leuke plaatjes voor instagram

Misschien ben ik niet perfect, maar ik ben in ieder geval niet jou.

afbeeldingen met wijze quotes

Hoe lang bewaar je een spijkerbroek waarvan je hoopt dat je er ooit weer in past? 20 jaar toch?

leuke plaatjes om te delen

Heb net 30 minuten cardio gedaan, toen ik een ijsklontje van de keukenvloer probeerde op te rapen.

leuke afbeeldingen om te versturen

Zoch top Bol.com naar hometrainer. Heb een frituurpan besteld.

leuke plaatjes voor whatsapp

Mijn kookkunsten zijn geweldig. Zelfs mijn rookmelder was enthousiast.

afbeeldingen met grappige spreuken

Misschien zie ik eruit alsof ik niks an het doen ben, maar in mijn hoofd ben ik best druk.

plaatjes met leuke teksten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...