zondag 30 augustus 2020

Nederlandse quotes - 19

Plaatjes met grappige quotes of afbeeldingen met wijze spreuken, je kent ze wel! Meestal zijn ze op internet in het Engels te vinden, maar wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes voor jou. Je mag ze helemaal gratis downloaden en delen met al je vrienden. Zo hebben we bijvoorbeeld leuke plaatjes om te delen, plaatjes met Boeddha spreukenleuke afbeeldingen om te versturen, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met wijze boeddha spreukenleuke plaatjes voor Whatsappnieuwjaar wens plaatjes, plaatjes met liefde spreuken, slaap lekker plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, leuke memesplaatjes met leuke wijn quotes, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram en nog veel meer. Kom regelmatig terug hier op onze website met Nederlandse quotes afbeeldingen, want we vullen ze wekelijks aan met nieuwe plaatjes met quotes. Veel plezier ermee!


Normale mensen die flirten: hoi heb je vanavond iets te doen?
Ik die flirt: vind je aardappels ook lekker?

plaatjes met quotes

Wat heb je aan? De TV. Ik ben zo goed in flirten.

afbeeldingen met quotes

Mijn harde werk zal beloond worden. Ik ga mezelf trots maken en ik zal mijn doelen en dromen bereiken.

motivatie quotes nederlands

Nepvrienden geloven in geruchten. Echte vrienden geloven in jou.

plaatjes met nederlandse quotes

Ik maak fouten en fouten maken mij.

afbeeldingen met wijze quotes

Zal ik mijn leven op orde brengen of blijf ik sexy en chaotisch?

leuke plaatjes voor facebook

Smek iemand nooit om in jouw leven te zijn. Wanneer je appt, belt, bezoekt en nog steeds wordt genegeerd, loop dan weg. Dat heet zelfrespect.

wijze quotes plaatjes

Je moet erg moedig zijn om weg te gaan bij iemand van wie je houdt.

afbeeldingen met wijze quotes nederlands

Weet je waarom ik de gelukkigste persoon op aarde ben? Omdat ik jou heb.

quotes over liefde

Mijn relatiestatus is veranderd van single naar alleen.

quotes over single zijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...