woensdag 19 augustus 2020

Nederlandse quotes - 14

Op zoek naar plaatjes met quotes in het Nederlands? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes voor jou! Je mag ze downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via social media zoals Instagram, Facebook en Twitter of via Whatsapp of messenger. Zo hebben we o.a. leuke plaatjes om te delen, plaatjes met leuke wijn quotesplaatjes met leuke spreuken over eten, afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met wijze quotes, plaatjes met dieet quotes, afbeeldingen met positieve teksten, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, leuke afbeeldingen om te versturen, mooie kerst plaatjes, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met grappige teksten, plaatjes met quotes voor scholieren, leuke plaatjes voor Whatsapp en nog veel meer! Check regelmatig onze plaatjes met quotes website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe quotes afbeeldingen. Veel plezier ermee!


Ik lijk normaal, maar geloof me. Ik praat tegen dieren en wacht dan tot ze antwoord geven.

nederlandse quotes plaatjes

Het is niet de bedoeling om mensen te onderbreken, maar ik herinner me gewoon dingen op willekeurige momenten en ben dan zo enthousiast dat ik het meteen wil vertellen.

leuke plaatjes voor facebook

Voel je die druk, wanneer je ouders aan de telefoon zitten en je om een pen vragen.

afbeeldingen met wijze quotes

Heb je weleens een 'ha' verwijderd, omdat je dacht dat het teveel 'ha' was?

plaatjes met grappige quotes

Hersens: ik zie dat je probeert te slapen. Kan ik je misschien al je problemen op alfabetische volgorde aanbieden?

plaatjes met leuke teksten

Ik wist beter maar deed het toch.

afbeeldingen met wijze teksten

Hersens: ik zie dat je probeert te slapen. Kan ik je misschien een selectie van je grootste fouten van de afgelopen 10 jaar aanbieden?

motivatie quotes nederlands

Maak je zorgen om je karakter, niet om je reputatie. Je karakter is wie je bent. Je reputatie is hoe anderen denken dat je bent.

wijze quotes afbeeldingen

Wat als je kussen 's nachts je dromen zou kunnen verzamelen en je deze overdag kon aansluiten op je computer om je dromen opnieuw te bekijken?

leuke plaatjes voor instagram

Ik hou van mensen die direct zijn. Vertel me gewoon wat je wilt.

leuke plaatjes om te delen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...