maandag 24 augustus 2020

Nederlandse quotes - 16

 Als je specifiek op zoek bent naar plaatjes met Nederlandse quotes, dan hoef je echt niet verder te zoeken. Waarom niet? Omdat wij hier duizenden plaatjes met quotes voor je hebben in de Nederlandse taal. Je mag ze gewoon gratis downloaden en delen met al je vrienden. Zo hebben we o.a. plaatjes met leuke spreuken, mooie kerst plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, leuke afbeeldingen om te versturen, afbeeldingen met wijze teksten, plaatjes met motivatie spreuken, afbeeldingen met liefde quotes, leuke afbeeldingen voor Whatsapp, plaatjes met positieve spreuken, afbeeldingen met quotes over afvallen, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer! We vullen onze plaatjes met quotes website wekelijks aan met nieuwe afbeeldingen met Nederlands quotes. Veel plezier ermee!


Ik heb de pakketjesbezorger laten schrikken door naakt in de deuropening te verschijnen. Volgens mij schrok hij er trouwens ook van dat ik weet waar hij woont.

plaatjes met nederlandse quotes

De Spaanse griep zorgde in 1918 deels voor revoluties en opstanden, terwijl de lockdown nu zorgt voor nieuwe tik tok dansjes.

afbeeldingen met quotes in het nederlands

Goedenavond, 1 mojito alsjeblieft. 'Het is 10 uur 's ochtends.' Goedemorgen, 1 Mojito alsjeblieft.

plaatjes met quotes

Hoe minder ze weten, hoe beter.

leuke plaatjes voor instagram

Goede vriendin: kan ik langskomen? Beste vriendin: doe je deur open, ik sta voor de deur.

plaatjes met wijze quotes

De persoon die jou tagt in dit bericht, wil jou laten weten dat je sterk en mooi bent en alles aankan.

plaatjes met grappige quotes

Heb je weleens een woord gewoon goed gespeld, maar dat het toch er fokking raar uitzag?

afbeeldingen met leuke quotes

Obstakels zijn uitdagingen voor winnaars en smoesjes voor verliezers.

plaatjes met humor quotes

Durf risico's te nemen in het leven. Je leeft maar 1 keer.

nederlandse quotes plaatjes

Ik word niet meer boos, ik neem afstand.

leuke plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...