zondag 3 april 2022

Plaatjes met school en studenten quotes - 1

Wanneer je naar school gaat of studeert zul je onderstaande plaatjes met quotes waarschijnlijk wel herkennen. Scholieren en studenten zijn vaak namelijk heel goed in het uitstellen van hun huiswerk. Of misschien probeer je in de klas zo min mogelijk op te vallen in de hoop dat de leraar je geen vragen stelt. Hoe leuk is het om zulk soort memes of plaatjes met quotes te delen met al je vrienden! Je mag ze bij ons gratis downloaden en delen met iedereen die je kent, bijvoorbeeld via social media of Whatsapp. Check ook regelmatig onze website voor nieuwe afbeeldingen met quotes, want we vullen deze elke week rijkelijk aan. Have fun!

Naast al deze plaatjes met leuke school quotes en afbeeldingen met studenten quotes hebben we nog duizenden andere plaatjes met spreuken zoals plaatjes met Netflix quotes, plaatjes met spreuken over geld, leuke afbeeldingen voor Instagram, plaatjes met chocola quotes, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, leuke afbeeldingen voor Whatsapp, plaatjes met wijn quotes, leuke afbeeldingen voor Facebook, grappige Nederlandse memes, plaatjes met leuke quotes over shoppen, afbeeldingen met grappige spreuken, plaatjes met liefde quotes, afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met motivatie quotes, leuke kerst plaatjes, plaatjes met positieve quotes, plaatjes met leuke Halloween spreuken, leuke afbeeldingen om te delen, leuke Valentijn plaatjes, plaatjes met koffie quotes, leuke afbeeldingen om te sturen, plaatjes met goedemorgen teksten, afbeeldingen met slaap lekker quotes en nog veel meer!


Mam: wat heb je vandaag geleerd op school? Ik: blijkbaar niet genoeg, want ik moet morgen weer terug.

plaatjes met school quotes

Op de basisschool moesten we 17x35 uit ons hoofd kunnen, terwijl ik nu al voor 3x8 mijn rekenmachine pak.

plaatjes met quotes voor studenten

Oogcontact met de leraar vermijden in de hoop dat je naam niet genoemd wordt.

plaatjes met scholieren quotes

Hoe ging het studeren? Mijn dutje was geweldig, dankje voor het vragen.

plaatjes met studenten quotes

Ik ga om 5 uur studeren. Ik ga om 6 uur studeren. Ik ga om 7 uur studeren. Ik ga om 8 uur studeren. Ik ga om 9 uur studeren. 

plaatjes met quotes over studeren

ModeMode

Hoe ver ik met mijn huiswerk ben? Seizoen 4, aflevering 9.

plaatjes met studenten quotes

Ik heb niet altijd om te studeren, maar wanneer ik wel tijd heb, doe ik het nog niet.

plaatjes met leuke studenten quotes

Als je me online ziet, herinner me er dan aan dat ik moet studeren.

plaatjes met quotes voor scholieren

Als series kijken een vak op school was, had ik zeker een 10+.

plaatjes met quotes over school

Heb respect voor je ouders. Zij hebben hun schooldiploma gehaald toen Google nog niet bestond.

plaatjes met leuke quotes

Sieraden en accessoires - NLSieraden en accessoires - NL

Sommen in de klas: 1+2=3
Huiswerk: 1+2+8=11
Toets: als Pietje 5 appels heeft en er 2 weggeeft, hoeveel is dan de massa van Jupiter?

plaatjes met school quotes

Gek dat ik de teksten van honderden liedjes ken, maar ik kan niks onthouden als ik voor een toets moet leren.

plaatjes met quotes over studeren

Je bent nooit te oud om te leren. Waarom zou ik er dan nu al mee beginnen?

plaatjes met quotes over leren

Hoe ik Engels heb geleerd? 30% gamen, 30% songteksten, 30% films, 10% school.

plaatjes met scholieren quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...