zaterdag 14 maart 2020

Leuke plaatjes en grappige memes (Nederlands) - 1

Ben je op zoek naar leuke plaatjes? Ben je op zoek naar grappige memes? Dan hoef je niet verder te zoeken! Wij hebben hier duizenden grappige afbeeldingen, waaronder heel veel leuke memes. Je mag onze plaatjes gewoon downloaden en delen met familie en vrienden via bijvoorbeeld Whatsapp, maar ook via social media zoals Facebook, Instagram, Pinterest of Twitter. Wij wensen je heel veel plezier met onze leuke plaatjes! Kom vaak terug op onze plaatjes website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe afbeeldingen.



 



Profielfoto vs Echte leven

grappige memes nederlands



'Als ik thuis kom moet ik nog zo veel doen!'
*Wanneer ik thuis kom*

leuke plaatjes voor whatsapp



Ik, wanneer mijn wekker afgaat 's ochtends vroeg.

Leuke plaatjes voor facebook


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen



Een zeldzame foto van een haai die op een legoblokje stapt.

grappige memes nederlands



Wanneer je geld aan je moeder vraagt en ze zegt: 'Breng me de tas'.

leuke afbeeldingen voor facebook



Wanneer je iemand blokkeert terwijl diegene nog aan het typen is.

grappige memes voor whatsapp



Ik, wanneer ik met Facetime opneem.

Leuke afbeeldingen voor facebook



Wanneer de batterij van je smartphone op is en je niet weet wat je moet doen.

leuke memes om te delen



Wanneer je bij je sollicitatiegesprek hebt gezegd dat je onder hoge druk kan werken.

leuke plaatjes voor instagram



'Je kijkt de film niet eens'
Ik: wel waar

grappige afbeeldingen voor facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...