vrijdag 12 november 2021

Nederlandse quotes - 120

 Vind jij het ook leuk om plaatjes met spreuken te delen via social media of Whatsapp? Dan hebben wij heel goed nieuws voor jou! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes speciaal voor jou. Zo hebben we bijvoorbeeld leuke plaatjes om te delen, vrolijk Pasen plaatjesplaatjes met liefde spreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke felicitatie plaatjesleuke kerst plaatjesleuke Valentijn plaatjes om te sturen, plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met geluk spreuken, leuke plaatjes voor Instagramplaatjes met leuke koffie quotes, afbeeldingen met vriendschap spreuken en nog veel meer!


Ik: ik wil een man. Een man: hey. Ik: niet jij.

plaatjes met grappige spreuken

Mensen zeggen je al snel dat McDonalds ongezondn is. En ho zit het dan met de relatie waar je in zit, mcStomme bitch?

plaatjes met goede spreuken

Ik heb geen drankprobleem. Ik heb een dorstprobleem.

leuke plaatjes om te versturen

To do: gelukkig zijn!

plaatjes met mooie spreuken

Als cameralenzen rond zijn, waarom zijn foto's dan rechthoekig?

plaatjes met leuke spreuken

Vraag je niet af waarom zij dat steeds doen, maar vraag je af waarom je het elke keer toelaat.

afbeeldingen met wijze spreuken

Wanneer ik op een verjaardag zit, speelt een vraag zich continu af in mijn hoofd. Kan ik alweer een blokje kaas pakken of is dat echt te snel na de vorige?

leuke plaatjes om te delen

Kunnen we het weekend misschien opnieuw opstarten?

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben klaar voor het weekend!

leuke plaatjes voor instagram

Focus je op de oplossing, niet op het probleem.

plaatjes met wijze spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...