zondag 30 augustus 2020

Nederlandse quotes - 20

Vind jij die plaatjes met grappige quotes ook zo leuk? Of vind jij die afbeeldingen met wijze quotes ook zo mooi? Dan hebben we goed nieuws voor jou. Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met Nederlandse quotes speciaal voor jou! We hebben o.a. plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze teksten, leuke plaatjes voor FacebookValentijn afbeeldingen, plaatjes met humor spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Pasen, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp en nog veel meer. Je mag ze downloaden en met iedereen delen via bijvoorbeeld social media of Whatsapp. Check regelmatig deze website, want we vullen de plaatjes met Nederlandse quotes wekelijks aan. Veel plezier ermee!


Ik ben geen jo-jo. Als je me laat vallen kom ik niet meer terug.

plaatjes met nederlandse quotes

Je kunt geen koning verwachten, wanneer je een kroon plaatst op het hoofd van een clown.

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben zo iemand die de popcorn al op heeft voordat de film begint.

leuke plaatjes voor instagram

Mannen: waarom neem je zo'n grote tas mee? Ook mannen: mag dit bij jou in de tas?

wijze quotes plaatjes nederlands

Als je single blijft kun je ook geen relatieproblemen krijgen.

quotes over liefde

Geef niet de clown de schuld omdat diegene zich als een clown gedraagt. Geef jezelf de schuld dat je nog steeds het circus bezoekt.

afbeeldingen met wijze quotes

Sommige mensen zullen nooit veranderen. En dat is niet jouw probleem.

plaatjes met wijze teksten

Beslis wat je wilt. Maak een plan en werk voor die shit, elke fucking dag.

nederlandse motivatie quotes

Waarom stressen om iemand die jou niet eens een berichtje stuurt om te kijken hoe het met je gaat?

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben niet verlegen. Ik geef gewoon mijn energie niet aan iedereen.

wijze quotes nederlands


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...