zaterdag 13 november 2021

Nederlandse quotes - 121

 Wie doet het niet? Plaatjes met spreuken delen met al je familie en vrienden via social media. Hier vind je duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes in verschillende categorieën. Denk hierbij plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze teksten, leuke plaatjes voor Facebook, leuke afbeeldingen om te delen, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes om te versturen, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes voor Pasen, afbeeldingen met motivatie spreuken, plaatjes met liefde spreuken, leuke felicitatie plaatjesplaatjes met muziek quotes, afbeeldingen met geluk spreuken, kerstwensen plaatjes, plaatjes met vriendschap spreuken en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken. Heel veel plezier ermee!


Als ik denk aan hoe vaak ik moet plassen en hoe chagrijnig ik word wanneer ik honger heb, zou ik geen fijne gijzelaar zijn.

plaatjes met leuke spreuken

Het is moeilijk om een bladzijde om te slaan, wanneer je weet dat iemand niet in het volgende hoofdstuk voorkomt, maar het verhaal zal gewoon verder gaan.

plaatjes met wijze spreuken

Ik ben best een geduldig persoon en geef vaker tweede kansen, maar ook ik heb mijn grenzen.

wijze afbeeldingen om te versturen

Ze zoekt niet altijd naar advies. Soms wil ze gewoon alleen een luisterend oor.

plaatjes met wijze teksten

Je bent zo stil. Nah ik praat, alleen niet met jou.

afbeeldingen met oosterese wijsheden

Ik wil net als Sinterklaas zijn. Een paar weekjes per jaar werken.

leuke plaatjes voor facebook

Geweldige dingen gebeuren nooit binnen je comfortzone.

plaatjes met motivatie spreuken

Blijk dat volwassen zijn eigenlijk alleen maar bestaat uit rekeningen betalen, alles op Google opzoeken en proberen onder afspraken uit te komen.

leuke plaatjes voor instagram

Mensen zeggen je al snel dat McDonalds ongezond is. Beter een ongezonde maaltijd, dan een ongezonde relatie McBemoei trutje.

leuke plaatjes om te delen

En nu ga ik doen wat het beste is voor mij.

plaatjes met mooie spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...