woensdag 20 oktober 2021

Nederlandse quotes - 112

 Ben je op zoek naar plaatjes met spreuken of afbeeldingen met quotes? Dan hoef je echt niet verder te zoeken, want wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met spreuken speciaal voor jou! Zoveel? Ja zoveel! We hebben o.a. leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met quotes over afvallen, afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met liefde spreuken, leuke felicitatie plaatjes, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke kerstplaatjes, plaatjes met motivatie spreuken, afbeeldingen met mooie spreuken, leuke plaatjes om te versturen en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe plaatjes met spreuken. Veel plezier ermee!


Beeïndig je relatie en huil 1 keer. Geloof me, dat is beter dan bij iemand blijven en elke dag huilen.

plaatjes met wijze spreuken

Doe jezelf een plezier en zie gemengde signalen als een nee.

afbeeldingen met wijze teksten

Sommige mensen veranderen telkens van partner, omdat ze zelf niet willen veranderen.

plaatjes met liefde spreuken

Ik ben liever een eenzame leeuw dan een populair schaap.

plaatjes met mooie spreuken

Leer je kinderen niet alleen om te lezen, maar leer ze ook vragen te stellen over wat ze lezen.

mooie afbeeldingen om te versturen

Leer om 'bekijk het maar' te zeggen vind iemand die beter is. Er is altijd wel iemand die beter is, geloof me.

mooie plaatjes om te versturen

Ik weet niet wat het tegenovergestelde is van je leven op orde hebben, maar dat ben ik.

leuke plaatjes voor facebook

Ik luister, want ik weet precies hoe het is om niet gehoord te worden.

leuke plaatjes voor whatsapp

Verlies alsjeblieft niet je beste jaren aan een verkeerde man.

plaatjes met wijze spreuken

Zet je pijn om in kracht.

afbeeldingen met wijze spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...