woensdag 13 oktober 2021

Nederlandse quotes - 109

Zie jij ook zo vaak van die plaatjes met spreuken voorbijkomen en zou je die ook graag willen? Dan hebben wij goed nieuws voor jou! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met spreuken die je helemaal gratis mag downloaden en delen met al je vrienden en familie. We hebben o.a. afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met Boeddha spreuken, plaatjes met wijze spreuken, leuke verjaardags plaatjesafbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Whatsappoud & nieuw plaatjes voor Whatsapp, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke plaatjes voor Instagram, grappige memes, afbeeldingen met liefde spreuken, slaap lekker quotes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met mooie spreuken en nog veel meer! Check regelmatig deze website, want we vullen deze elke week aan met een hele hoop nieuwe plaatjes met Nederlandse spreuken!


Ik ben iemand die het liefst mijn bed uitkomt met de woorden: goedemiddag allemaal.

plaatjes met leuke spreuken

Je blokkeert iemand op social media en opeens worden daarna al je berichten geliket door czxhhbb.

leuke plaatjes voor instagram

Andere talen die ik spreek: sarcasme, songteksten, memes, harry potter toverspreuken.

plaatjes met sarcasme quotes


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Schamen mannen zich niet wanneer ze 12 keer een berichtje sturen en geen antwoord krijgen?

leuke plaatjes voor instagram

Ik neem altijd op met: mijn batterij is bijna leeg. Zodat ik gelijk op kan hangen als het gesprek niet meer leuke is.

leuke plaatjes voor facebook

Drankspel voor het EK voetbal: iedereen kiest een speler uit. Elke keer wanneer jouw speler aan de bal is, neem je een biertje.

plaatjes met bier spreuken

Single, maar ik negeer iedereen alsof ik bezet ben.

plaatjes met single spreuken

Het geheim van een rijk leven is dat het niks te maken heeft met geld.

plaatjes met wijze spreuken

Heeft er al iemand geklaagd over de warmte of ben ik de eerste?

plaatjes met grappige spreuken

Drankspel voor het EK voetbal: iedereen kiest een speler uit. Elke keer wanneer jouw speler aan de bal is, neem je een wijntje.

leuke afbeeldingen om te versturen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...