woensdag 13 oktober 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 151

 Ben jij op zoek naar plaatjes met tegelspreuken of afbeeldingen met spreuktegels? Dan hoef je zeker niet verder te zoeken! Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met tegelspreuken die je gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben o.a. plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, plaatjes met dieet quotesleuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Instagramgratis vrolijk Pasen afbeeldingen, afbeeldingen met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Pasen, leuke plaatjes om te versturen, plaatjes met motivatie spreuken, afbeeldingen met geluk spreuken en nog veel meer!


Neem je leeftijd. tel er nu 4 jaar bij op. Trek er daarna twee jaar vanaf. Daarna weer twee jaar ervan af trekken. Dat is je echte leeftijd.

plaatjes met tegelspreuken

Ik vind het nog steeds leuk om met poppen te spelen. Het zijn nu voodoo-poppen, maar toch.

afbeeldingen om te versturen

Bedankt voor je bezorgdheid. Maar nee, ik ben niet ziek of verdrietig. Ik ben alleen vergeten makeup op te doen.

leuke plaatjes voor facebook

Kinderen van 13 jaar hebben tegenwoordig relatie-stress. Toen ik zo oud was deed ik heel langzaam de deur van de koelkast dicht om te kijken hoe het lampje uitging.

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Lijkt me leuk om eens uit te gaan om een paar drankjes te doen. Ik ga meestal uit en verkloot meteen mijn leven.

leuke plaatjes voor instagram

Op mijn leeftijd betekent geluk hebben als ik mijn auto terugvind in die klote parkeergarage.

leuke plaatjes om te versturen

Klote stemmetjes weer in mijn hoofd. Ze praten over me, alsof ik er niet ben.

afbeeldingen met grappige spreuken

Als je een honkbalknuppel in je auto bewaart, leg er dan ook een honkbalhandschoen bij. Je advocaat zal je dankbaar zijn.

plaatjes met humor teksten

Toen ik klein was had ik een denkbeeldige vriend. Tegenwoordig heb ik er honderden. Dankjewel Facebook.

plaatjes met facebook spreuken

Zo zou ik mijn kledingstijl het beste kunnen omschrijven: kleren die passen.

leuke plaatjes voor instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...