dinsdag 12 oktober 2021

Nederlandse quotes - 108

 Hoi! Ben jij ook op zoek naar afbeeldingen met spreuken om te versturen of plaatjes met spreuken om te delen? Dan ben je hier aan het goede adres! Wij hebben namelijk duizenden plaatjes met spreuken speciaal voor jou! We hebben o.a. afbeeldingen met wijze spreukenplaatjes met leuke wijn quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke felicitatie plaatjes, plaatjes met leuke spreuken over eten, afbeeldingen met geluk spreuken, afbeeldingen met quotes over afvallen, leuke plaatjes voor Instagram, leuke Valentijn plaatjes om te sturen, afbeeldingen met oosterse wijsheden, plaatjes met liefde spreuken en nog veel meer! Kom regelmatig terug op onze website, want we vullen deze namelijk elke week aan met nog meer nieuwe plaatjes met spreuken!


Als je het probeert en faalt, gefeliciteerd! De meesten proberen het niet eens.

plaatjes met motivatie spreuken

Ik heb jou niet terug geappt. Wodka heeft dat gedaan.

plaatjes om te versturen

Alleen zijn is beter dan gebruikt worden.

plaatjes om te delen

De jaren 90. Heel veel herinneringen. Geen bewijs.

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben erachter waarom ik nog steeds single ben. Blijkbaar moet je naar buiten om jezelf aan mensen te laten zien.

leuke plaatjes voor instagram

Ik ben zo iemand die alles ziet, maar stil blijft.

plaatjes met wijze spreuken

Afwijzing maakt je sterker, niet zwakker.

afbeeldingen om te versturen

Ik heb jou niet terug geappt. Bier heeft dat gedaan.

leuke plaatjes voor whatsapp

Aan de kant, koffie. Deze klus moet geklaard worden door alcohol.

plaatjes met alcohol spreuken

Ik heb jou niet terug geappt. Wijn heeft dat gedaan.

plaatjes met wijn spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...