maandag 11 oktober 2021

Nederlandse quotes - 107

Zoek je naar plaatjes met spreuken of afbeeldingen met quotes? Zoek dan niet verder, want wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben vanalles, zoals plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met liefde teksten, plaatjes met Boeddha spreuken, leuke pasen plaatjes om te delen, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met geluk spreuken, leuke kerst plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, plaatjes met chocolade quotes, leuke valentijn plaatjes om te delen, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie teksten, plaatjes met grappige spreuken en nog veel meer! Heel veel plezier ermee!


Toen ik je voor de eerste keer zag wist ik het meteen.

plaatjes met leuke spreuken

Mijn weekend bestaat uit dronken zijn en bijkomen van dronken zijn.

plaatjes met spreuken over dronken zijn

Drankspel voor het EK voetbal: iedereen kiest 1 speler uit. Elke keer wanneer jouw speler aan de bal is, neem je een shotje.

plaatjes met spreuken over voetbal

Hoe kunnen mensen om 5 uur 's ochtends opstaan om te gaan sporten? Ik kan niet eens glimlachen om 2 uur 's middags.

afbeeldingen met leuke quotes

Mijn weekend bestaat uit eten en bijkomen van eten.

leuke plaatjes voor facebook

Mijn weekend bestaat uit feesten en bijkomen van feesten.

leuke plaatjes voor whatsapp

Mijn weekend bestaat uit dutjes doen en bijkomen van dutjes doen.

leuke plaatjes voor instagram

Als ik dronken ben, draag ik een cape op mijn schouders. Ik ben dan super dronken.

plaatjes met humor teksten

Stop met het beginnen van gesprekken en je zult al snel genoeg zien hoeveel dode planten je water gaf.

afbeeldingen met wijze spreuken

Liefde hoeft niet perfect te zijn. Zolang het maar echt is.

plaatjes met liefde spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...