dinsdag 14 december 2021

Nederlandse quotes - 141

 Wat leuk dat je ons hebt gevonden! Dat betekent dat je keuze hebt uit duizenden gratis plaatjes met spreuken die je met iedereen mag delen. Bijvoorbeeld via social media of gewoon via Whatsapp. Zo hebben we afbeeldingen met leuke spreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met motivatie teksten, afbeeldingen met positieve quotes, leuke meme afbeeldingen, plaatjes met wijze teksten, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met quotes voor scholieren, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met liefde spreuken, leuke felicitatie plaatjes, mooie kerst plaatjes, plaatjes met tegelspreuken, afbeeldingen met geluk spreuken, oud & nieuw plaatjes voor Whatsappleuke plaatjes voor Whatsapp, leuke afbeeldingen om te delen, plaatjes met spreuken over vriendschap en nog veel meer! Kom regelmatig terug op onze website, want we vullen deze iedere week aan met nieuwe afbeeldingen met spreuken.


Ben net achter 2 dingen gekomen: nooit rennen bij een zwembad en ik kan de spagaat.

plaatjes met leuke teksten

Ik wil een rugmassage, 4 kipnuggets en een orgasme.

leuke plaatjes om te delen

Ik wil een voetmassage, 4 donuts en een orgasme.

leuke plaatjes voor whatsapp

Vandaag: 98% kans op zuipen en dronken worden.

leuke plaatjes om te versturen

Je ex is een pannenkoek, boter en ei.

afbeeldingen met leuke spreuken

Steeds als ik naar onze foto's kijk, besef ik hoeveel ik van jou hou.

plaatjes met liefde spreuken

Elke keer als ik jou zie, krijg ik automatisch een glimlach op mijn gezicht.

afbeeldingen met liefde teksten

Meningen zijn als orgasmes. Die van mij is belangrijker.

leuke plaatjes voor instagram

Ik wil een nekmassage, 4 Oreo's en een orgasme.

leuke plaatjes voor facebook

Elke avond wil ik in jouw armen in slaap vallen.

plaatjes met liefde quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...