woensdag 15 december 2021

Nederlandse quotes - 142

 Super leuk dat je ons hebt gevonden! En dat is alleen maar goed nieuws voor jou. Want als je plaatjes met spreuken leuk vindt, hoef je echt nooit meer verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met spreuken die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben voor ieder wat wils. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze quotes, leuke plaatjes voor Facebookplaatjes met leuke wijn quotes, plaatjes met mooie spreuken, plaatjes met quotes over kinderen, leuke plaatjes om te versturen, afbeeldingen met motivatie teksten, leuke kerst plaatjes, plaatjes met positieve spreuken, grappige memes, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met tegelspreuken, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met liefde spreuken, plaatjes met geluk spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met vriendschap teksten en nog veel meer. Heel veel plezier ermee!


Goedemorgen. Nog maar 120 uur voordat je weer 48 uur vrij bent.

plaatjes met leuke spreuken

Er zijn veel manieren om je mama gelukkig te maken. Een ervan is om de geleende plastic bakjes weer terug te brengen.

afbeeldingen met leuke teksten

Niet trouwen! Bewaar het geld om wijn en kleding te kopen.

plaatjes met wijn quotes

Deze dag was echt een verspilling van mijn make-up.

leuke plaatjes om te delen

Lieve BMW rijder achter me. Ik ben mama en heb geleerd irritant gedrag te negeren.

leuke afbeeldingen om te delen

Was ik maar gym leraar geworden: iedere dag in een joggingbroek rondlopen en vervelende kinderen ballen in het gezicht gooien.

leuke plaatjes voor facebook

Mijn man heeft suikervrije snoepjes voor me meegenomen. Raad eens wie er vanavond alcoholvrij bier krijgt.

leuke plaatjes om te delen

Wodka mixt met alles. Behalve beslissingen nemen.

leuke plaatjs voor instagram

Deze wijn smaakt echt naar 'ik ga je vanavond appen'.

plaatjes met wijn spreuken

Tequila mixt met alles. Behalve beslissingen nemen.

leuke plaatjes voor instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...