woensdag 8 september 2021

Nederlandse quotes - 90

 Ben je op zoek naar afbeeldingen met Nederlande quotes? Dan hoef je zeker niet verder te zoeken! Want wij hebben hier duizenden plaatjes met spreuken in het Nederlands, speciaal voor jou. We hebben o.a. afbeeldingen met leuke spreukenplaatjes met Boeddha spreukenplaatjes met leuke koffie quotes, plaatjes met wijze quotes, leuke felicitatie plaatjes, plaatjes met Boeddha wijsheden, afbeeldingen met humor teksten, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met spreuken over liefde, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met positieve spreukenplaatjes met leuke Halloween spreuken, plaatjes met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram en nog veel meer! We vullen elke week onze website aan met een hoop nieuwe plaatjes met spreuken, dus kom regelmatig terug. Have fun with sharing!


Mijn sexleven is als een Lamborghini. Ik heb geen Lamborghini.

plaatjes met leuke spreuken


Ik heb veel talenten. Zo kan ik heel goed winkelen, geld uitgeven en snacken.

afbeeldingen met grappige quotes

Mensen staren me aan alsof ze nog nooit een levende godin hebben gezien.

plaatjes met nederlandse quotes

Ik ga vanavond echt gezond doen.
'Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd, uw pizza wordt nu bereid.'

leuke plaatjes voor instagram


Ik heb geen droombaan, want ik droom nooit over werk. Ik droom over 7 cocktails op een tropisch eiland.

plaatjes met humor teksten


Ik moet echt wat zuiniger aan doen en gaan sparen. 10 minuten later: 'Bedankt voor uw bestelling, uw pakketje wordt overgedragen aan de bezorgdienst.'

leuke plaatjes voor facebook


Mijn vriendinnen kunnen altijd op mij rekenen. Ik zal er altijd voor ze zijn.

plaatjes met wijze spreuken


Ik heb veel talenten. Zo kan ik heel goed online shoppen, dutjes doen en eten.

leuke plaatjes voor whatsapp


Ik heb veel talenten. Zo kan ik heel goed slapen, Netflix series kijken en snoepen.

plaatjes met netflix quotes


Was het maar zo makkelijk om mensen in het echte leven ook te blokkeren.

grappige plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...