zaterdag 9 oktober 2021

Nederlandse quotes - 106

 Vind jij die plaatjes met leuke spreuken ook zo leuk? Of haal jij ook steun uit die afbeeldingen met wijze spreuken? Dan hoef je zeker niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden plaatjes met spreuken in het Nederlands speciaal voor jou! We hebben o.a. plaatjes met grappige spreuken, plaatjes met wijze quotes, leuke felicitatie plaatjes, plaatjes met quotes over shoppen, afbeeldingen met motivatie spreuken, plaatjes met Boeddha wijsheden, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met liefde teksten, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met geluk spreuken, nieuwjaar wens plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met een hele hoop nieuwe plaatjes met spreuken. Heel veel plezier ermee!


Heb je ook nog speciale talenten? Ik: mezelf dronken voeren, zonder dat ik het zelf door heb.

plaatjes met leuke teksten

ik heb geen vriendje nodig. Ik heb 17 miljoen euro en een massage nodig.

leuke plaatjes voor instagram

Ik denk dat mijn telefoon verslaafd is aan mij.

leuke plaatjes voor facebook

WTF is er met jou aan de hand? Ik: bedoel je vandaag of in het algemeen?

leuke plaatjes voor whatsapp

Jeetje wat een lange week! Ik, op dinsdagmiddag.

afbeeldingen met leuke quotes

Sommige mensen willen een perfecte relatie. Ik wil gewoon een hamburger die lijkt op de hamburgers uit de reclames.

plaatjes met grappige spreuken

Ik heb geen vriendje nodig. Ik heb 14 miljoen euro en een donut nodig.

afbeeldingen met leuke spreuken

Ik heb geen vriendje nodig. Ik heb 12 miljoen euro en een wijntje nodig.

plaatjes met wijn quotes

Ik heb geen vriendje nodig. Ik heb 11 miljoen euro en een bucket kipnuggets nodig.

leuke plaatjes voor instagram

Heb ik het nodig? Nee. Heb ik het gekocht. Ja.

plaatjes met winkelen spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...