zaterdag 19 maart 2022

Nederlandse quotes - 168

 Stel je nu eens voor dat je op één plek duizenden plaatjes met spreuken kon vinden die je gratis mocht downloaden en delen met al je vrienden en familie.. dat zou geweldig zijn toch! Nou, dan hebben wij goed nieuws voor jou. Want hier hebben we namelijk duizenden afbeeldingen met quotes speciaal voor jou! Je mag ze met iedereen delen die je kent, bijvoorbeeld via social media, Whatsapp of e-mail. Vergeet niet vaker terug te komen, want we vullen onze website wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met Nederlandse spreuken.

We hebben voor ieder wat wils. Zo hebben we bijvoorbeeld leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met wijze quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met mooie quotes, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met positieve quotes, leuke valentijn afbeeldingen, leuke felicitatie afbeeldingen, leuke pasen plaatjes, afbeeldingen met vrienschap quotes, leuke kerst plaatjes, afbeeldingen met geluk spreuken, leuke oud & nieuw plaatjes, afbeeldingen met liefde quotes, plaatjes met tegelspreuken, afbeeldingen met slaap lekker quotes, afbeeldingen met quotes over afvallen, leuke memes Nederlands, plaatjes met chocolade quotes, afbeeldingen met goedemorgen lieverd quotes, plaatjes met Netflix quotes en nog veel meer!


Iedereen wil de wereld veranderen, maar een nieuwe wc rol ophangen ho maar.

plaatjes met leuke quotes

Uur therapie: 150 euro. 2 glazen wijn op een lege maag: 6 euro. Volg me voor nog meer budget tips!

plaatjes met wijn quotes

Hoe laat is het? Pakt telefoon. Opent Insta, Facebook, Tik Tok, Youtube, legt foon weg. Hoe laat was het nou?

leuke plaatjes voor instagram

Geloof me nooit wanneer ik het volgende zeg: nog één aflevering. Nog één chocolaatje. Over één minuutje sta ik op.

afbeeldingen met grappige teksten

Wanneer je elkaar niet aankijkt tijdens het proosten van een bitterbal. Heb je 7 jaar slechte snacks.

leuke plaatjes voor facebook

bij deze wil ik je laten weten dat ik super blij met jou ben.

plaatjes met mooie teksten

Geloof in jezelf.

plaatjes met motivatie quotes

Volgens mijn vriend zijn mannen net als wijn en worden ze beter met de jaren. Ik heb 'm opgesloten in de kelder. We zullen zien.

plaatjes met wijn quotes

Ik ben moe. Ik wil een dutje doen. Bijna naar bedje. Ik ga alvast in bed liggen. Ik ga nog 6 afleveringen kijken. Ik ga nog even nadenken over alle fouten in mijn leven.

plaatjes met leuke quotes

Probeer je les te halen uit negatieve gebeurtenissen, ook al is dat soms moeilijk.

plaatjes met wijze quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...