zondag 20 maart 2022

Nederlandse quotes - 169

 Op internet kun je heel veel plaatjes met quotes vinden, maar vaak in het Engels. Hoe vet zou het zijn als er een website bestaat waar je talloze afbeeldingen met Nederlandse quotes kunt vinden? Nou, die je heb je nu gevonden! Wij hebben hier namelijk duizenden gratis plaatjes met spreuken en dat allemaal in het Nederlands. Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent, bijvoorbeeld via facebook, Instagram, Whatsapp, Twitter, e-mail of hoe jij maar wil. We raden je ook aan om regelmatig een bezoekje te brengen aan onze website, want we vullen de plaatjes met quotes wekelijks aan met tientallen nieuwe afbeeldingen. Veel plezier met het delen!

We hebben voor ieder wat wils. Zo hebben we o.a. grappige memes Nederlands, afbeeldingen met mooie quotes, plaatjes met goedemorgen quotes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met liefde quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met slaap lekker quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met grappige quotes, leuke kerstplaatjes om te delen, afbeeldingen met positieve quotes, leuke valentijn plaatjes om te sturen, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke pasen afbeeldingen om te delen, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, afbeeldingen met boeddha quotes, plaatjes met quotes over vriendschap, afbeeldingen met tegelspreuken, plaatjes met geluk spreuken en nog veel meer! 


Ik heb 99 problemen, maar ik ga lekker een chocoladereep eten en negeer ze allemaal.

plaatjes met chocolade quotes

De beste vriend die je in moeilijke tijden kunt hebben, zijn je eigen positieve gevoelens.

plaatjes met wijze quotes

Ik heb 99 problemen, maar ik ga lekker wijntje drinken en negeer ze allemaal.

plaatjes met wijn quotes

Elke keer wanneer ik denk dat ik de sleutel naar geluk heb gevonden, is er een of andere sukkel die het leuk vindt om de sloten te veranderen.

afbeeldingen met leuke spreuken

Als ik moet vechten voor je aandacht, dan fuck je aandacht.

afbeeldingen met wijze spreuken

Iemand die zich gewaardeerd voelt, zal altijd meer doen dan wordt verwacht.

plaatjes met mooie quotes

Mijn ochtendritueel: alles kut vinden, koffie drinken, alles een beetje minder kut vinden.

plaatjes met koffie quotes

Ik hou van je, precies zoals je bent.


Als je geen zin hebt, altijd gaan. Dat zijn de leukste feestjes.


Kies een keer voor jezelf en ze zullen je egoïstisch noemen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...