dinsdag 25 februari 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 87

Op onze website kun je duizenden plaatjes met teksten vinden die je mag downloaden, gebruiken en delen. Wij hebben plaatjes met humor teksten, afbeeldingen met wijze spreuken, motivatie quotes, positieve spreuken, grappige plaatjes, Boeddha spreuken, wijze citaten en nog veel meer. We vullen elke week de website aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken, dus kom regelmatig terug! Je kunt de afbeeldingen met quotes sturen naar je vrienden of familie via Whatsapp, messenger of e-mail, maar je kunt de plaatjes met spreuken natuurlijk ook delen op je social media pagina zoals Facebook, Twitter, Tumblr, Instagram of Pinterest. Wij wensen je veel plezier!

Ik hoop dat het goed gaat met alle dieren die ik in Farmville heb achtergelaten 5 jaar geleden.

leuke plaatjes voor facebook


Stop met klagen over je leven. Er zijn mensen die je ex daten.

afbeeldingen met wijze spreuken


Ik ben druk.
*Ik heb wel tijd, maar niet voor jou.

plaatjes met humor teksten


Waarom worden Pringles-buizen niet groot genoeg gemaakt om er makkelijk met je hand in te kunnen?

afbeeldingen met quotes


Het zou mooi zijn als je je lichaam bij de fitness achter kan laten en weer ophalen wanneer deze klaar is.

leuke plaatjes voor whatsapp


Relatiestatus:
Geslapen met wasgoed die ik te lui was om op te vouwen.

grappige afbeeldingen met teksten


Ik ben een aardig persoon. Je moet alleen niet op mijn bitch knopje drukken.

leuke plaatjes om te delen


Ik ben mijn dochtertje aan het helpen met zoeken naar haar chocoladereep die ik gisterenavond heb opgegeten.

plaatjes met motivatie spreuken


Ontbijt: 300 calorieën
Lunch: 450 calorieën
Avondeten: 600 calorieën
Snacken tijdens het koken: 7832 calorieën

positieve spreuken plaatjes


Als je in een auto het gaspedaal en het rempedaal tegelijk indrukt, maakt je auto een screenshot.

afbeeldingen met grappige spreuken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...