zondag 5 juli 2020

Nederlandse quotes - 6

De meeste plaatjes met quotes op het internet zijn in het Engels, maar wij begrijpen dat er ook genoeg mensen op zoek zijn naar afbeeldingen met Nederlandse quotes. Dus daarom hebben wij hier speciaal voor jou plaatjes met quotes in het Nederlands die je gratis mag downloaden, gebruiken en delen et vrienden en familie. We hebben o.a. plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met leuke quotes, plaatjes met spreuken over geld, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes voor Facebookplaatjes met dieet quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, Valentijn afbeeldingenafbeeldingen met positieve spreukenleuke plaatjes voor pasenplaatjes met leuke koffie quotes, plaatjes met motivatie teksten en nog veel meer. Check ook regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe Nederlandse quotes. Veel plezier ermee!


Bestaan er echt mensen die elke ochtend hun bed netjes opmaken of is dat een mythe?

plaatjes met quotes


Werk hard, blijf positief en goede dingen zullen gaan gebeuren.

afbeeldingen met nederlandse quotes


Mijn dieet doel is 1 kin.

plaatjes met quotes in het nederlands


Mijn vriend heeft me verlaten omdat ik zo onzeker ben.
Oh nee, daar is hij alweer. Hij ging alleen maar even koffie halen.

plaatjes met grappige quotes


Ik ben of heel slecht in relaties of heel goed in single zijn.

afbeeldingen met humor quotes


Tag een kanjer van een oma!

quotes over liefde


Sommige dagen kan ik de hele wereld aan. Andere dagen heb ik 3 uur nodig voordat ik eindelijk de douche instap.

plaatjes met leuke quotes


Vrouw: Ik ben kwaad!
Man: Alweer of nog steeds?

leuke plaatjes voor facebook


Ik hou ervan om lieve ochtend berichtjes te krijgen, zoals 'Je pakketje is verzonden'.

plaatjes met wijze quotes


Laat angst nooit je toekomst bepalen.

quotes nederlands

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...