maandag 19 april 2021

Nederlandse quotes - 46

 Plaatjes met leuke quotes, afbeeldingen met wijze teksten, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, plaatjes met grappige spreuken, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met positieve spreuken, plaatjes met geld quotes, afbeeldingen met quotes over vriendschap, leuke plaatjes voor Whatsappgratis vrolijk Pasen afbeeldingen, mooie Boeddha wijsheden, Valentijn afbeeldingenoud & nieuw plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met liefde quotes, leuke plaatjes voor Instagram.. noem het maar op, wij hebben ze allemaal! We hebben hier duizenden plaatjes met quotes die je gratis mag downloaden en delen met al je vrienden en familie. Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe spreuken plaatjes.


Ik word misschien niet wakker met een man, maar ik word wakker met koffie. En koffie verstopt zijn telefoon niet of appt niet stiekem met andere vrouwen.

plaatjes met nederlandse quotes

Het zou leuk zijn als iemand vandaag vraagt of ik ben afgevallen. Ik ben niet op dieet ofzo, maar zou gewoon leuk zijn.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik heb helemaal geen zin om ergens zin in te hebben.

afbeeldingen met wijze quotes

Jij maakt mij zo happy. Ik denk dat jij mijn ware bent.

plaatjes met grappige teksten

Ga nooit met ruzie slapen, want je weet nooit of er een morgen komt om het uit te praten.

leuke plaatjes voor facebook

De signalen die je in het begin negeert, zijn later de redenen waarom je er uiteindelijk mee stopt. Je weet zelf wat goed en slecht is voor je. Negeer dat niet.

afbeeldingen met motivatie quotes

Ik wil niet opscheppen, maar ik heb geen alcohol nodig om appjes te sturen waar ik later spijt van heb.

quotes in het nederlands

Het is gevaarlijk om je geluk af te laten hangen van een persoon.

leuke plaatjes voor instagram

Vraag je je weleens af of je beter verdient? Meestal is dat dan ook het geval.

plaatjes met wijze quotes

Niks eindigt zonder een nieuw begin.

afbeeldingen met love quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...