maandag 28 juni 2021

Nederlandse quotes - 72

 Zoek je leuke plaatjes voor Facebook? Leuke plaatjes voor Whatsapp of leuke plaatjes voor Instagram? Misschien ben je wel op zoek naar afbeeldingen met wijze quotes of plaatjes met spreuken over liefde, afbeeldingen met motivatie quotes of plaatjes met grappige teksten? Leuke plaatjes om te versturen of leuke felicitatie plaatjes? Plaatjes met grappige spreukenleuke kerst afbeeldingen, of afbeeldingen met spreuken over vriendschap? Dan hoef je zeker niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en met iedereen delen die je kent. Heel veel plezier ermee!


Wacht de hele week op het weekend. Dan is het eindelijk weekend. *doet geen fuck*

leuke plaatjes voor whatsapp

De clitoris is geen fucking dj draaitafel. Chill.

afbeeldingen met grappige quotes

Waarom zijn alle reclames altijd op hetzelfde moment?

plaatjes met leuke teksten

Je bent nooit te oud om te leren. Waarom zou ik er dan nu al mee beginnen?

leuke plaatjes voor facebook

Hoe ik Engels heb geleerd? 30% gamen, 30% songteksten, 30% films, 10% school.

afbeeldingen met wijze quotes

Zin om weer naar de bioscoop te gaan en een emmer popcorn leeg te vreten voordat de film begint.

plaatjes met motivatie quotes

Ik weet niet precies hoeveel problemen ik heb, want rekenen is er een van.

leuke plaatjes voor instagram

Oogcontact met de leraar vermijden in de hoop dat je naam niet genoemd wordt.

afbeeldingen met spreuken over liefde

Ik raak mijn telefoon nooit kwijt, tenzij hij op 'stil' staat.

plaatjes met nederlandse quotes

De wereld is mooier met jou.

plaatjes met quotes over vriendschap


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...