zaterdag 20 november 2021

Nederlandse quotes - 122

 Ben jij ook op zoek naar plaatjes met spreuken? Dan hoef je echt niet verder te zoeken! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met spreuken in het Nederlands, speciaal voor jou! Zo hebben we o.a. afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke afbeeldingen om te versturen, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes om te delenleuke memes plaatjesplaatjes met chocolade quotesplaatjes met leuke wijn quotes, afbeeldingen met geluk spreuken, plaatjes met verdriet spreuken, afbeeldingen met grappige spreuken, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer!


Pliezen: niezen en plassen op hetzelfde moment.

leuke plaatjes om te versturen

Hij: je doet net alsof je de koningin bent. Ik: schatje, ik doe niet net alsof. Ik ben de koningin.

leuke afbeeldingen om te delen

Degene die er het mooiste uitziet op een groepsfoto is altijd degene die de foto uploadt.

plaatjes met leuke spreuken

Aaaah, jij denkt dat al mijn berichten over jou gaan? Dat is lief, maar jij bent niet de enige bitch die ik ken.

leuke plaatjes voor instagram

Ik bepaal zelf wel wanneer ik te oud ben voor billenkoek.

leuke plaatjes voor facebook

In relatie met koffie.

leuke plaatjes voor whatsapp

Je kunt niet twee keer dezelfde fout maken. De tweede keer is het geen fout, maar een keuze.

plaatjes met wijze spreuken

Aaah, jij denkt dat al mijn berichten over jou gaan? Dat is lief, maar jij bent niet de enige sukkel die ik ken.

afbeeldingen met leuke spreuken

Waarom moet ik een autogordel om en kan de vuilnisman gewoon aan de achterkant van een vuilniswagen hangen?

leuke plaatjes om te delen

Als je positief kunt blijven in een negatieve situatie, heb je al gewonnen.

plaatjes met wijze quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...