zondag 21 november 2021

Nederlandse quotes - 123

 Wanneer je onze pagina hebt gevonden, hoef je eigenlijk niet meer op zoek naar een andere website waar je plaatjes met spreuken kunt vinden. Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met spreuken die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreukenleuke memesgratis vrolijk Pasen afbeeldingen, afbeeldingen met wijze teksten, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes om te delen, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke kerstplaatjes, plaatjes met spreuken over vriendschap, plaatjes met quotes over eten, afbeeldingen met geluk spreuken, plaatjes met Boeddha wijsheden, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer!


Food trucks zouden net zoals de ijscoman door de woonwijken moeten rijden.

leuke plaatjes om te delen

Smartphone: 50,3% klok, 20,25 appen, 5,1% rare situaties vermijden, 4,9% zaklamp, 0,1% daadwerkelijk mensen bellen.

leuke plaatjes voor instagram


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Dat moment wanneer je slaapt en je wekker nog niet is afgegaan, maar de hoeveelheid slaap die je hebt gehad verdacht is.

leuke plaatjes om te versturen

Ik: na een dag zoals vandaag verdien ik dit glas wijn. Collega: het is 10 uur 's ochtends.

plaatjes met wijn spreuken

Ik ben niet meer beschikbaar voor dingen waardoor ik me slecht voel.

plaatjes met wijze spreuken

Leraar: het examen zal niet zo moeilijk zin. Het examen: je loopt de keuken in zonder benen en je nichtje is cornflakes aan het bakken. Hou oud is de hond van de buren?

leuke plaatjes voor whatsapp

Heb je vandaag tijd? Vertel me wat je wil en dan vertel ik jou of ik vandaag tijd heb.

leuke plaatjes voor facebook

mijn baas is net als Dora. Hij stelt mij een vraag, blijft een paar seconden naar me staren, en geeft dan zelf antwoord op zijn vraag.

leuke plaatjes om te delen

Gevoelens moeten gevoeld worden. Ze verdwijnen niet zomaar door ze te vermijden.

afbeeldingen met wijze spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...