donderdag 3 december 2020

Nederlandse quotes - 33

Plaatjes met quotes, wie kent ze niet? Afbeeldingen met wijze quotes of plaatjes met grappige spreuken. Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes speciaal voor jou! Je mag ze downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via Whatsapp of social media zoals Instagram of Facebook. Zo hebben we o.a. plaatjes met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Pasen, plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke afbeeldingen voor Facebook, plaatjes met motivatie spreuken, leuke plaatjes om te versturen, plaatjes met Boeddha wijsheden, afbeeldingen met geluk spreuken, plaatjes met geluk spreuken, mooie kerst plaatjes, afbeeldingen met tegelspreuken, leuke afbeeldingen voor Instagram, leuke felicitatie plaatjes, grappige memes, afbeeldingen met liefde teksten en nog veel meer! Bezoek regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe quotes plaatjes. Heel veel plezier ermee!


Het leven is zo saai, wanneer je geen online pakketje in het vooruitzicht hebt.

plaatjes met nederlandse quotes

Ik heb 4 jaar Frans gehad. En het enige dat ik nog weet is dat ik 4 jaar Frans heb gehad.

leuke plaatjes voor whatsapp

Wakker worden, naar de bank strompelen, uitrekken en verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.

afbeeldingen met wijze quotes

Zou je niet willen dat je mensen een rekening kunt sturen voor het verspillen van je tijd?

leuke plaatjes voor instagram

Sommige mensen sporten om af te vallen. Ik drink wijn om te vergeten dat ik dik ben.

quotes over wijn

Je hoeft mijn foto's niet leuk te vinden. Ik weet dat je ze ziet.

leuke plaatjes voor facebook

Sommige mensen kunnen de hele dag slapen en dan nog moe zijn.

grappige quotes plaatjes

Het heeft geen zin om ruzie te maken met mensen die hun eigen fout niet zien.

plaatjes met wijze spreuken

Misschien toch maar eens op zoek naar een relatie. Kan natuurlijk niet heel mijn leven gelukkig blijven.

quotes over liefde

Het verleden is wanneer je je les geleerd hebt. De toekomst is wanneer je de les moet toepassen.

wijze quotes afbeeldingen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...