zondag 12 september 2021

Nederlandse quotes - 92

 Vind jij het ook zo leuk om plaatjes met leuke spreuken te delen met al je vrienden en familie? Bijvoorbeeld via Whatsapp, email of social media? Of heb jij in moeilijke tijden veel steun aan afbeeldingen met wijze quotes? Dan hebben wij goed nieuws voor jou! Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met quotes die je gratis mag downloaden en delen. En de plaatjes met spreuken zijn allemaal in het Nederlands! We hebben bijvoorbeeld afbeeldingen met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Whatsappgrappige memes, afbeeldingen met grappige quotesleuke kerstplaatjes, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met chocolade quotes, afbeeldingen met motivatie teksten, slaap lekker quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met quotes over afvallen, afbeeldingen met positieve spreuken, nieuwjaar wens plaatjes, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer! Geniet ervan!


Wie kan zijn naam ook nooit vinden in de souvenirwinkel?

plaatjes met nederlandse quotes


Het enige waarop ik me kan concentreren is afleiding.

afbeeldingen met grappige spreuken

Tag iemand waarmee jij vanavond een roseetje gaat drinken.

leuke plaatjes voor facebook

Tag iemand waarmee jij aankomend weekend een tattoo gaat laten zetten.

leuke plaatjes voor instagram


Iemand die zijn fouten niet ziet, zal nooit veranderen.

plaatjes met wijze spreuken


Ik ben niet oud, ik ben crispy.

leuke plaatjes voor whatsapp


Fok iedereen die zei dat ze er voor me waren, maar me toch verlieten.

plaatjes met wijze teksten


Tag iemand waarmee jij aankomend weekend lekker gaat shoppen.

afbeeldingen met leuke spreuken


Wat is dat voor soort wijn? Mijn wijn!

plaatjes met wijn spreuken


Natuurlijk hou ik nog steeds rekening met een ander. Alleen nooit meer tenkoste van mezelf.

afbeeldingen met wijze spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...