donderdag 9 september 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 145

 Ken je die blauw witte tegeltjes met spreuken nog? Vroeger hingen die Delftsblauwe spreuktegels vaak bij mensen aan de muur. Tegenwoordig hebben we ze ntauurlijk ook digitaal, zodat we ze met iedereen kunnen delen, zoals via Whatsapp, email of via social media. Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse tegelspreuken speciaal voor jou. We hebben o.a. afbeeldingen met wijze tegelspreuken, plaatjes met liefde tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsappplaatjes met quotes over winkelen, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebookleuke plaatjes voor Pasen, afbeeldingen met positieve tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, Valentijn afbeeldingen, plaatjes met vriendschap tegelspreuken en nog veel meer! Veel plezier ermee!


Heb je weleens zo hard een drempel geraakt dat je sorry zei tegen je auto?

plaatjes met nederlandse tegelspreuken

Dat moment dat je een knopje van speelgoed indrukt in de winkel en dat fucking ding niet wilt stoppen met herrie maken.

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Zondag regel: als je er niet bij kan, heb je het niet nodig.

plaatjes met grappige tegelspreuken

Beste vriendin: ik kan hem niet op social media vinden, ik weet alleen zijn voornaam. Ik: minuutje agressief typen. Gevonden!

leuke plaatjes voor facebook

Ik weet niet hoe ik moet flirten. Ik blijf naar je staren totdat je met me trouwt.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik heb het gevoel dat ik het huis moet gaan schoonmaken, dus ga ik maar even liggen en een dutje doen totdat dat gevoel verdwenen is.

plaatjes met humor tegelspreuken

Ik hou er niet van dat mij verteld wordt wat ik moet doen, tenzij ik naakt ben.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Wanneer ze je een berichtje stuurt met 'fijn leven verder', omdat ze er klaar mee is en je de volgende ochtend een berichtje van 1738 woorden geappt krijgt.

leuke plaatjes voor whatsapp

Dat moment dat je alle langzame weggebruikers aan het uitschelden bent, omdat je om 08.25 u van huis vertrok en om 08.30 u op je werk moet zijn.

leuke plaatjes voor facebook

Een kameel kan 10 dagen werken zonder te drinken en ik kan 10 dagen drinken zonder te werken.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...