woensdag 15 september 2021

Nederlandse quotes - 94

 Heb je al onze plaatjes met Nederlandse quotes al gezien? We hebben hier duizenden afbeeldingen met spreuken in het Nederlands die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben o.a. leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met grappige teksten, oud & nieuw plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Whatsapp, gratis vrolijk Pasen afbeeldingen, leuke felicitatie plaatjes, plaatjes met studenten quotes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie spreuken, plaatjes met liefde teksten, afbeeldingen met positieve spreuken, plaatjes met vriendschap teksten en nog veel meer, veel plezier ermee!


Ik ben iemand die trekt aan een duwdeur.

plaatjes met leuke spreuken

In 1995 ben ik van mijn fiets gevallen en had ik mijn been pijn gedaan. Ik vertel het jullie nu, want toen had ik nog geen Insta.

leuke plaatjes voor instagram

Je hebt zonet mijn bitch-knop ingedrukt.

plaatjes met nederlandse quotes

Bij jou voel ik me compleet.

plaatjes met liefde spreuken

Wat is jullie lievelingseten?

leuke plaatjes voor whatsapp

Leer van je fouten.

plaatjes met wijze spreuken

In 1985 ben ik van mijn fiets gevallen en had ik mijn been pijn gedaan. Ik vertel het jullie nu, want toen had ik nog geen Facebook.

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben een droomvrouw. Of hoe je dat als je altijd moe bent?

afbeeldingen met grappige quotes

Blijf bescheiden en laat je daden spreken.

afbeeldingen met wijze teksten

Probeer niet de juiste persoon te vinden. Probeer de juiste persoon te zijn.

wijze quotes plaatjes

Niemand weet hoe ik me echt voel.

plaatjes met nederlandse spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...