dinsdag 14 september 2021

Nederlandse quotes - 93

 Vind jij het ook leuk om plaatjes met grappige spreuken of afbeeldingen met wijze teksten te delen met al je vrienden en familie? Bijvoorbeeld via social media of Whatsapp of email? Wij hebben hier keus uit duizenden plaatjes met Nederlandse quotes die je helemaal gratis mag downloaden en delen. We hebben o.a. afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met wijze quotes, leuke plaatjes voor Facebook, mooie felicitatie plaatjes, leuke plaatjes voor Pasenafbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met positieve spreuken, plaatjes met leuke wijn quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, nieuwjaar wens plaatjesplaatjes met quotes voor ouders, afbeeldingen met liefde spreuken en nog veel en veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken. Veel plezier ermee!


De beste dingen in het leven beginnen met de letter S: seks, slapen, shoppen, swijn, spiemels.

plaatjes met leuke spreuken

Ik kan ook poezie: roses are red, doei ik ga naar bed.

afbeeldingen met grappige teksten

Gisteren een half uurtje op de loopband gestaan. Ging echt goed. Morgen zet ik 'm aan.

plaatjes met sport quotes

Ik weet niet hoeveel ik op mijn bankrekening heb staan en op dit moment durf ik ook niet te kijken.

leuke plaatjes voor facebook

Jij bent de maandag van mijn leven.

leuke plaatjes voor instagram

Een vriend is iemand die ook bij je komt als hij niks van je nodig heeft.

plaatjes met wijze spreuken

Hoe moeilijker de weg, hoe sterker ik word.

afbeeldingen met wijze teksten

Liever een eerlijke 'ik haat je' dan een gelogen 'ik hou van je'.

wijze spreuken plaatjes

Wil je mijn mening? Nee dankje, ik heb er zelf al een.

leuke plaatjes voor whatsapp

Goede dagen geven blijdschap, slechte dagen geven inzicht.

plaatjes met mooie spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...