maandag 15 november 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 155

Ken je die Delftsblauwe tegeltjes met spreuken? Dat zijn van die blauw witte tegeltjes met leuke spreuken of wijze uitspraken. Wanneer je op zoek bent naar plaatjes van deze tegeltjes met spreuken, hoef je zeker niet verder te zoeken. Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met tegelspreuken speciaal voor jou. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met liefde tegelspreuken, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met geluk tegelspreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met tegelspreuken over vriendschap, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, vrolijk Pasen plaatjes, leuke plaatjes voor Instagram, nieuwjaar wens plaatjes, plaatjes met mooie tegelspreuken, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer!


Beoordelingsgesprek gehad. Mijn baas had twee aandachtspunten:
1. Ik luister nooit
2. En nog iets

plaatjes met leuke tegelspreuken

Op dit moment werk ik aan een Powerpoint voor mijn man met de titel: Waar dingen in huis liggen en hoe je ze met je eigen ogen kunt vinden.'

afbeeldingen met wijze tegelspreuken

Mijn kinderen kunnen echt al vanalles zelfstandig. Behlave als ik even ga zitten.

leuke plaatjes voor facebook


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Mijn vriendje zei dat ik hem als kind behandel, dus gaf ik hem een sticker, omdat hij voor zichzelf opkwam.

leuke plaatjes voor instagram

Ik haat het wanneer mensen me appen: Bel me.
Nu ga ik mensen bellen en wanneer ze opnemen zeg ik 'app me', waarna ik ophang.

leuke plaatjes voor whatsapp

Een moeder heeft al 22 snoepverzoeken geweigerd, 7 woede uitbarstingen gezien en 38 vragen beantwoord. Over hoeveel minuten mag deze moeder Netflix kijken?

leuke afbeeldingen om te delen

De reden waarom vrouwen nooit degene zijn die een aanzoek doen, is omdat wanneer vrouwen op hun knieƫn gaan, hij meteen zijn rits opendoet.

leuke plaatjes om te versturen

Ik: 2 wodka alsjeblieft. Barman: het is 3 voor 6 euro. Ik: 12 wodka alsjeblieft.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Dat moment dat je een winkel verlaat, maar niks hebt gekocht en je denkt: gedraag je normaal, je bent onschuldig.

afbeeldingen met mooie tegelspreuken

Ouderschap: als je niet moe bent, doe je het niet goed.

plaatjes met leuke spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...