maandag 1 juli 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 71

Plaatjes met tegeltjes wijsheden en tegels spreuken. Wie kent ze niet? Leuke teksten, wijze spreuken, maar ook gewoon goede quotes. Wij hebben meer dan duizend plaatjes met spreuken voor je gemaakt die je kunt bewaren, kunt doorsturen via Whatsapp, maar ook kunt delen op je social media pagina zoals Pinterest, Instagram, Facebook en Twitter. Zo hebben we o.a. plaatjes met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met leuke tegelspreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met geluk tegelspreuken, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met vriendschap tegelspreuken, plaatjes met positieve tegelspreuken, leuke felicitatie plaatjes, leuke afbeeldingen om te delen, leuke kerst plaatjes en nog veel meer! Kom regelmatig terug, want we vullen de website elke week met tientallen nieuwe afbeeldingen met spreuken aan. Heel veel plezier ermee!

Ook een plaatje downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!






Vanuit de grond van mijn hart,
interesseert het me geen reet.

plaatje met leuke spreuk


Was doen: 2 uurtjes
Drogen: 4 uurtjes
opruimen: 7 tot 10 werkdagen

afbeelding met leuke tekst


Maak Facebook wat leuker met willekeurige aanhalingstekens.
'Gefeliciteerd' met je baby.
Gefeliciteerd met 'je' baby.
Gefeliciteerd met je 'baby'.

nederlandse tegelspreuken


Ik vertelde mijn psychiater dat ik stemmen hoor.
Hij vertelde me dat ik geen psychiater heb.

leuk plaatje voor whatsapp


Meisjes kunnen niet herinneren waar ze hun haar-elastiekje hebben gelaten.
Maar ze herinneren wel wat jij 5 jaar geleden hebt gezegd dinsdag om 20.14 uur.

mooi plaatje voor facebook






Wat is jouw favoriete standje in bed?
Die van mij naast de muur, zodat ik mijn telefoon kan opladen.

afbeelding met tegelspreuk nederlands


De onzin die je over mij gehoord hebt zou waar kunnen zijn.
Of even fake als de persoon die het jou verteld heeft.

plaatje met wijze tekst


Sommige mensen zijn geen vrienden van jou.
Ze zijn alleen maar bang om jouw vijand te zijn.

afbeelding met grappige tekst



Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Een vrouw zonder man,
is als een vis zonder fiets.

leuke plaatjes om te delen


Er zijn heel veel manieren om iemand te laten weten
dat je van diegene houdt. Ruige seks is mijn favoriet.

afbeelding met wijze tekst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...