zaterdag 29 mei 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 132

 Ben je op zoek naar plaatjes met Nederlandse tegelspreuken? Je weet wel, die blauw witte spreuktegels van vroeger. Dan hoef je niet verder te zoeken, want wij hebben hier speciaal voor jou duizenden afbeeldingen met Delfts blauwe tegelspreuken in het Nederlands, die je helemaal gratis mag downloaden en delen met al je vrienden en familie. Bijvoorbeeld via Whatsapp of email of op je social media zoals Facebook, Instagram of Twitter. We hebben o.a. plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met leuke tegelspreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met goede tegelspreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met motivatie tegelspreuken, afbeeldingen met positieve tegelspreuken, leuke afbeeldingen voor Instagram, plaatjes met vriendschap tegelspreuken, Valentijn afbeeldingen, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, plaatjes met grappige tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met geluk tegelspreuken en nog veel meer!  Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe plaatjes met tegelspreuken. Veel plezier ermee!


Ik moet echt wat aan mijn ik doe het morgen instelling doen. Morgen maar meteen mee beginnen.

plaatjes met leuke quotes

Soms is het gewoon grappig om hey klootzak te roepen in een menigte om te kijken wie er zich omdraait.

leuke plaatjes voor instagram

Er is een tijd van aardig zijn en er is een tijd om aan te geven dat je genoeg van die fucking onzin hebt.

plaatjes met wijze quotes

Ik ga vandaag echt niet werken. Dat heb ik gisteren al gedaan.

leuke plaatjes voor facebook

Je zal nooit begrijpen wat je iemand hebt aangedaan, totdat jou hetzelfde wordt aangedaan. En daarom ben ik hier. Groetjes Karma.

quotes over karma

Soms wil ik gewoon even alleen zijn. Ik ben niet verdrietig, ik ben niet boos. Ik wil alleen even mijn accu opladen.

afbeeldingen met nederlandse quotes

Man: altijd dat gepieker. Je moet eens proberen je problemen niet mee naar bed te nemen. Vrouw: waar slaap jij dan?

plaatjes met humor teksten

Als je in mijn hart zit, kom je er moeilijk uit. Maar als je eruit bent kom je er nooit meer in.

quotes over liefde

Het maakt mij niet uit wat mama zegt. Van oma mag het toch wel.

afbeeldingen met grappige quotes

Wie krijgt er ook niks voor Valentijn?

plaatjes met valentijn quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...