vrijdag 2 juli 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 137

 Ken je nog van die blauw witte tegeltjes, die vroeger altijd bij je opa en oma aan de muur hingen. Op die Delftsblauwe tegeltjes stonden dan Nederlandse spreuken afgebeeld, bijvoorbeeld grappige tegelspreuken of wijze spreuktegels. Wij hebben hier duizenden digitale tegelspreuken speciaal voor jou, want je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Pasen, afbeeldingen met tegelspreuken over liefde, leuke plaatjes voor Whatsapp, nieuwjaar wens plaatjes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met positieve tegelspreuken en nog veel meer! Bezoek regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe plaatjes met Nederlandse tegelspreuken. Veel plezier ermee!


Mensen die antwoorden met 'thx' in plaats van 'thanks'. Wat je nu met al je vrije tijd die je nu over hebt?

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben niet zoals andere meisjes. Daar maak je al de eerste fout.

leuke plaatjes voor whatsapp

Mijn talent: 's nachts wakker liggen.

afbeeldingen met nederlandse tegelspreuken

Het eerste wat ik doe als ik wakker word, is mijn telefoon checken of ik een berichtje van jou heb gekregen.

blauw witte tegeltjes met spreuken

Wees de persoon die je in je leven zou willen hebben.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Maak je niet druk over hoe anderen over je denken. Meeste zijn toch idioten.

afbeeldingen met wijze tegelspreuken

Als iemand je zonder reden haat. Geef die idioot dan een reden.

leuke plaatjes voor instagram

Als je positief blijft in een negatieve situatie, heb je al gewonnen.


afbeeldingen met tegelspreuken in het nederlands

Het Corona virus is sneller hier dan mijn Ali pakketje.

plaatjes met humor tegelspreuken

Niets in de wereld kan je zoveel zorgen geven, als je eigen gedachten.

plaatjes met wijze teksten

Het verleden zit in je hoofd, de toekomst ligt in je handen.

plaatjes met wijze quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...