zondag 14 maart 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 119

 Ben jij ook op zoek naar plaatjes met tegelspreuken? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met spreuktegels in het Nederlands speciaal voor jou! Je mag ze met al je vrienden en familie delen, bijvoorbeeld via Whatsapp of social media zoals Facebook, Twitter of Instagram. Zo hebben we o.a. afbeeldingen met leuke tegelspreuken, Valentijn afbeeldingen, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes om te delen, mooie kerst plaatjes, leuke memes, plaatjes met liefde tegelspreuken, gratis vrolijk Pasen afbeeldingen, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met geluk tegelspreuken, mooie verjaardag plaatjes om te versturen, plaatjes met positieve tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes om te versturen, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken en nog veel meer! Check regelmatig even onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe Nederlandse tegelspreuken!


De een vindt me een engeltje, de ander vindt me een bitch. En het leuke is dat ik allebei ben.

plaatjes met nederlandse quotes

Ik heb met mijn beste vriendin afgesproken dat we alleen nog maar wijn drinken als we samen zijn. Ze is vandaag bij me ingetrokken.

afbeeldingen met leuke quotes

Er zijn twee regels voor succes.
1. Laat nooit zien wat je allemaal weet.

leuke plaatjes voor instagram

Er zijn zoveel mensen die van je houden. Focus jezelf niet op degene die dat niet doen.

plaatjes met quotes over liefde

Ik ben een vriendelijk persoon. Je moet alleen niet op mijn bitch-knopje drukken.

afbeeldingen met wijze quotes

Wanneer ze niks slechts over je kunnen vinden, verzinnen ze wel zelf iets.

leuke plaatjes voor facebook

Voordat ik een baby had, bleef ik ook weleens de hele nacht wakker. Dat noemde ik dan lol hebben.

leuke plaatjes voor whatsapp

De dingen die je over mij hebt gehoord zijn niet waar. Ik ben veel erger.

nederlandse quotes plaatjes

Vroeger sloop ik stiekem mijn bed uit om naar feestjes te gaan. Nu sluip ik stiekem weg van feestjes om naar bed te gaan.

afbeeldingen met humor teksten

Ik heb een hekel aan mensen die aan mij vragen 'waarom ben je zo stil?'
Ik vraag toch ook niet aan anderen 'Waarom ben je zo luid? Waarom praat je zoveel?'
Want dat is onbeleefd.

leuke plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...