vrijdag 12 maart 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 118

 Ben jij op zoek naar plaatjes met tegelspreuken? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met tegelspreuken speciaal voor jou! We hebben wijze tegelspreuken, leuke tegelspreuken, grappige tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, motivatie tegelspreuken, goede voornemens plaatjes, liefde tegelspreuken en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe tegelspreuk plaatjes. Veel plezier ermee!


Beste buren, ik doe niet aan exorcisme. Ik probeer alleen het haar van mijn kind te wassen.

plaatjes met tegelspreuken

Ik zie het. Ik vind het leuk. Ik wil het. Ik check de prijs. Ik leg het terug.

afbeeldingen met nederlandse tegelspreuken

Is het je opgevallen dat degene die je ex daten denken dat we ze haten? Chill! Het maakt ons niks uit. Nu is het jullie beurt om te lijden.

plaatjes met spreuktegels

Singles gebruiken de helft van de ruimte van hun bed voor de afstandsbediening, smartphone, kussen en snacks.

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Geluk is wanneer je vroeg wakker wordt en ineens herinnert dat het zondag is.

leuke plaatjes voor facebook

Luister mensen.. je kunt iemand vergeven, maar diegene nog steeds niet in je leven willen.

plaatjes met grappige tegelspreuken

Blijkbaar zijn er op dit moment 2 soorten griep. Een onschuldige versie die vrouwen en kinderen krijgen en de bijna dood variant die alleen mannen krijgen.

leuke plaatjes voor whatsapp

Angst is tijdelijk. Spijt is voor altijd.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Het is tijd om je comfortzone te verlaten. Je echte leven wacht op je.

afbeeldingen met wijze teksten

Mijn gedachten zijn alsof een keukenla op een trampoline leeg is gegooid.

leuke plaatjes voor instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...