dinsdag 5 juli 2022

Nederlandse quotes - 177

Hoe fijn zou het zijn als je één plaats had waar je al je plaatjes met quotes vandaan kon halen? Duizenden afbeeldingen met spreuken die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent? Dan hoef je niet verder te zoeken, want je hebt het plaatjes met spreuken paradijs gevonden! Check ook regelmatig deze website, want we vullen de afbeeldingen wekelijks aan zodat je iedere dag nieuwe plaatjes kan delen met al je vrienden en familie!

Wat voor plaatjes hebben wij hier allemaal? Zo hebben we afbeeldingen met leuke quotes, plaatjes met wijze quotes, afbeeldingen met mooie quotes, plaatjes met goede teksten, afbeeldingen met liefde spreuken, plaatjes met motivatie quotes, plaatjes met positieve spreuken, afbeeldingen met goedemorgen teksten, plaatjes met welterusten teksten, plaatjes met tegelspreuken, leuke memes Nederlands en nog veel meer.

Maar zo hebben we ook plaatjes voor speciale dagen zoals leuke kerst plaatjes, mooie valentijn afbeeldingen, leuke pasen plaatjes, oud & nieuw afbeeldingen, leuke verjaardag plaatjes etc. Maar ook voor afbeeldingen met wijn quotes, plaatjes met koffie spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met dieet quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met shop quotes, afbeeldingen met quotes over kinderen, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met geld spreuken en nog veel meer. Kortom, je hebt je nieuwe plaatjes paradijs gevonden. Heel veel plezier!



Vandaag voor het eerst in mijn leven badolie gebruikt. Ik probeer al een uur de badkuip uit te komen.

plaatjes met leuke spreuken

Noem iets wat typisch Nederlands is.

leuke plaatjes om te delen

Zit je gezellig samen een film te kijken, blijkt de ander halverwege in slaap gevallen te zijn.

leuke plaatjes voor facebook

Een van de symptomen van Corona is dat je geen smaak hebt. Als ik terugkijk naar mijn exen, blijk ik al jaren geinfecteerd.

plaatjes met grappige quotes

Rustig dombo. Mijn bericht ging niet eens over jou. Het ging over een andere dombo die dezelfde dombo-dingen doet als jij.

leuke plaatjes om te delen

Aardig doen tegen mij. Anders krijg je Crocs voor kerst.

plaatjes met leuke kerst quotes

Ben ik de enige waarbij het toastje weleens breekt wanneer ik er iets op wil smeren?

leuke plaatjes om te delen

Hoe maakt een man de keuken schoon? Licht uit en klaar.

afbeeldingen met grappige teksten

Wat is de lievelingsauto van Rutte? Een landrover.

plaatjes met goede quotes

Waarom moeilijk doen als het samen kan.

plaatjes met wijze quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...