zaterdag 5 juni 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 133

 Ben je op zoek naar plaatjes met tegelspreuken in het Nederlands? Dan hoef je zeker niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse tegelspreuken, die je gratis mag downloaden en delen met al je vrienden en familie. Bijvoorbeeld via Whatsap of email of voor op je social media, zoals Facebook, Instagram en Twitter. Kom ook regelmatig terug, want we vullen onze website elke week aan met nieuwe tegelspreuken plaatjes. Veel plezier ermee!


Mijn vrouw en ik hebben de liefste koosnaampjes voor elkaar. Zij is mijn schatje en ik ben haar nutteloze kloothommel.

leuke plaatjes voor whatsapp

Als je me niet mag. Gefeliciteerd. Ik geef er geen zak om.

afbeeldingen met tegelspreuken

Experiment: ik ga de stad in proberen om geen schoenen te kopen.

plaatjes met spreuktegels

Als je echt iets wilt, ga er dan voor. Het leven is kort.

leuke plaatjes voor facebook

Ik vind dat 500 meter oprotten een Olympische sport zou moeten worden.

plaatjes met leuke spreuken

Mensen die echt van jou houden, zullen je niet slecht behandelen.

afbeeldingen met wijze spreuken

Wat is de sleutel naar geluk? Ik ontvolg mensen in het echte leven.

leuke plaatjes voor instagram

Kinderen opvoeden kun je vergelijken met een café: iedereen schreeuwt, alles is plakkerig, je hoort de hele tijd dezelfde muziek en af en toe moet iemand spugen.

plaatjes met grappige spreuken

De beste relaties ontstaan meestal onverwachts.

afbeeldingen met humor teksten

De beste manier om respect te verdienen is door anderen met respect te behandelen.

plaatjes met spreuken over liefde


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...