maandag 7 februari 2022

Nederlandse quotes - 160

 Zoek je plaatjes met spreuken om te delen of afbeeldingen met quotes om te versturen? Wij hebben hier duizenden plaatjes met quotes die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent, bijvoorbeeld via Facebook, Instagram, Twitter, Whatsapp of email. We hebben voor ieder wat wils. Zo hebben we bijvoorbeeld afbeeldingen met leuke quotes, plaatjes met tegelspreuken, plaatjes met wijze teksten, afbeeldingen met positieve spreuken, grappige Nederlandse memes, plaatjes met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met vriendschap quotes, afbeeldingen met geluk spreuken, afbeeldingen met lieve goedemorgen quotes, leuke felicitatie plaatjes voor Whatsapp, mooie kerst afbeeldingen om te versturen, plaatjes voor oud & nieuw, afbeeldingen met Netflix quotes, plaatjes met chocola quotes, plaatjes met slaap lekker teksten, vrolijk pasen plaatjes, afbeeldingen met liefde quotes, leuke plaatjes voor Facebook en nog veel meer!


Het eitje zwemt niet naar het sperma lieverd. Zit nooit de man achterna.

plaatjes met leuke quotes

Ik hou ervan hoe ik dingen op mijn verlanglijstje in Zalando zet en nooit koop.

plaatjes met shop quotes

Als je me online ziet, herinner me er dan aan dat ik moet studeren.

leuke plaatjes voor instagram

Terwijl bijna heel Nederland al ligt te slapen, lig ik hier in bed me af te vragen of olifanten een navel hebben.

leuke plaatjes voor facebook

Terwijl bijna heel Nederland al ligt te slapen, lig ik hier in bed me af te vragen of stokstaartjes ellebogen hebben.

afbeeldingen met leuke spreuken

Ik haat het wanneer ik chips aan het eten ben en ik de tv niet meer kan horen.

plaatjes met grappige spreuken

Ga met situaties om zoals honden doen. Als je het niet kunt eten of ermee kunt spelen, plas er dan tegenaan en loop weg.

leuke plaatjes om te delen

Wanneer het over schoolcijfers gaat, blijken mijn kinderen ineens toch heel goed te kunnen rekenen.

leuke plaatjes om te sturen

Jouw slechte planning betekent niet dat ik me nu ineens moet gaan haasten.

afbeeldingen met goede quotes

Sommige mensen komen in je leven, zodat je kunt leren hoe je moet loslaten.

plaatjes met wijsheden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...