woensdag 9 februari 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 164

 Yes, je hebt ons gevonden! Ben je op zoek naar plaatjes met tegelspreuken of andere afbeeldingen met quotes, dan hebben we goed nieuws voor jou. Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met spreuken speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben o.a. plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met tegelspreuken over vriendschap, leuke tegelspreuken voor Facebook, leuke tegelspreuken om te delen en nog veel meer.

Maar we hebben ook duizenden andere afbeeldingen met quotes zoals leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met slaap lekker teksten, mooie Valentijn afbeeldingen, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke kerst plaatjes, grappige memes Nederlands, vrolijk Pasen afbeeldingen, plaatjes met liefde quotes, afbeeldingen met goedemorgen teksten, plaatjes met chocola quotes en nog veel meer. Heel veel plezier ermee!


Wie heeft er ook weleens de verkeerde persoon vertrouwd?

plaatjes met wijze tegelspreuken

Raar dat we in een tijd leven dat computers aan mensen vragen of ze willen bewijzen dat ze geen robot zijn.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Een scheet van een mens klinkt harder dan een saxofoon, ontdekte ik tijdens het concert van mijn dochter.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Ik heb er lang over nagedacht, maar ik denk dat volwassen zijn gewoon niks voor mij is.

leuke plaatjes voor facebook

Als je wakker wordt met een slechte bui, denk er dan aan dat er een idioot wakker wordt naast je ex.

afbeeldingen met leuke quotes

Soms win je en soms leer je.

plaatjes met motivatie tegelspreuken

Ik ben een sterk persoon, maar soms zou ik het fijn vinden als iemand mijn hand pakte en me zou vertellen dat alles goed komt.

afbeeldingen met tegelspreuken

Lieg nooit tegen iemand van wie je houdt. Het is het niet waard en ze verdienen het niet.

plaatjes met wijze quotes

Ze is niet onzeker. Je hebt gewoon te vaak gelogen.

afbeeldingen met goede tegelspreuken

Misschien ben ik ouderwets, maar ik hou van mannen zonder vrouw, verloofde, vriendin en friends with benefits.

plaatjes met mooie tegelspreuken



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...