dinsdag 28 september 2021

Nederlandse quotes - 100

 Zou je het geloven als ik je zou vertellen dat we hier duizenden plaatjes met spreuken hebben die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent? Het is toch echt zo! En de spreuken zijn ook allemaal in het Nederlands! We hebben o.a. plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met spreuken over liefde, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie quotesgrappige memes, plaatjes met wijze teksten, plaatjes met lieve goedemorgen quotesleuke plaatjes voor Facebook, mooie Boeddha afbeeldingen met spreuken, leuke verjaardags plaatjesleuke kerst plaatjes, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, vrolijk Pasen plaatjesleuke plaatjes voor Whatsapp en nog veel meer! Check ook regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken. Have fun!


Ik heb 20 BH's voor de sier en eentje die ik al mijn hele leven draag.

plaatjes met leuke spreuken

Als je beste vriendin een emoji was.. Welke zou ze dan zijn?

plaatjes met spreuken voor vriendinnen

Voor het geval dit nog niemand vandaag tegen je gezegd heeft: ik ben lief.

leuke plaatjes voor Whatsapp

Misschien deed Sneeuwwitje wel alsof ze sliep. Gewoon omdat ze het beu was om elke keer al die shit van die kleine mensen op te ruimen.

afbeeldingen met grappige spreuken

Best gek op mijn nieuwe werk. In de koelkast liggen allemaal heerlijke dingen met namen erop. Ik heb net een heerlijk broodje Karin op.

leuke plaatjes voor facebook

Kies jij ook altijd de sloomste kassa-rij uit in de winkel?

plaatjes met humor teksten

Trek jij ook weleens aan een deur waar 'duwen' op staat?

leuke plaatjes voor instagram

Schrik jij ook weleens als de camera van je telefoon nog op selfie-stand staat?

afbeeldingen met leuke spreuken

App me nou terug. Dan kan ik je ook negeren.

plaatjes met leuke quotes

*Mama is aan het typen...* 6 minuten later: Mama: 'ok'.

afbeeldingen met leuke quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...