zaterdag 26 september 2020

Nederlandse quotes - 27

Plaatjes met grappige quotes zijn leuk om te delen met je vrienden of familie. Of je wordt er gewoon even vrolijk van als je een zware dag hebt. Afbeeldingen met wijze quotes kunnen je steun bieden als je in een moeilijke periode zit of gewoon net dat extra beetje motivatie om iets voor elkaar te krijgen. Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes voor jou die je gratis mag downloaden en delen. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreuken, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met wijze quotes, gratis vrolijk Pasen afbeeldingen, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes om te versturen, afbeeldingen met wijze boeddha spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke memes, plaatjes met liefde teksten, plaatjes met quotes voor scholieren, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer! We vullen deze website wekelijks aan, dus kom regelmatig terug voor nieuwe quotes plaatjes. We wensen je veel plezier met onze plaatjes!


2020 is eigenlijk wel een geschikt jaar om de zomertijd af te schaffen.

plaatjes met leuke quotes


Ik ga binnenkort maar eens langs de deurwaarder. Het hoeft natuurlijk niet altijd maar van één kant te komen.

plaatjes met nederlandse quotes


Wanneer je ouder bent dan 30 jaar, hoef je geen wekker meer te zetten. Je wordt vanzelf wakker van alle problemen die je hebt.

leuke plaatjes voor instagram

Laat een slechte dag je nooit het gevoel geven dat je een slecht leven hebt.

plaatjes met quotes nederlands


Soms denk ik dat verhuizen minder moeite kost dat heel mijn huis schoonmaken.

plaatjes met wijze quotes

Therapeut: en dat doen we als we ons verdrietig voelen? Ik: voeg toe aan winkelwagen. Therapeut: neee.

plaatjes met sarcasme quotes


Ik ben het beu. Vanaf nu stop ik met iedereen de hele tijd te pleasen. Tenminste, als jullie dat ok vinden. Anders doe ik het wel een andere keer of misschien alleen af en toe ofzo? Zeggen jullie maar.

grappige plaatjes nederlands


De eerste 30 jaar van je jeugd zijn het zwaarst.

leuke plaatjes voor facebook


Je bent niet bang voor nieuwe liefde. Je bent bang voor oude pijn.

plaatjes met liefde quotes


Het is ok dat je me vergeten bent. Ik vergat mezelf ook toen ik samen met jou was.

wijze quotes plaatjes

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...