woensdag 29 september 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 148

Ken je nog die Delftsblauwe tegelspreuken? Dat waren altijd van die blauw witte spreuktegels die overal aan de muur hingen. Tegenwoordig hebben we in dit digitale tijdperk natuurlijk plaatjes met tegelspreuken, die je heel makkelijk met iedereen kan delen via social media of gewoon via email of Whatsapp. Ben je op zoek naar die afbeeldingen met tegelspreuken? Dan hoef je echt niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse tegelspreuken speciaal voor jou! We hebben o.a. plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met leuke tegelspreukenplaatjes met quotes over kinderen, leuke plaatjes om te versturen, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, plaatjes met liefde spreukenleuke plaatjes voor pasen, leuke plaatjes voor Instagram, kerstwensen plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes om te delen en nog veel meer. Heel veel plezier ermee!


De ergste vijand van een leugenaar is iemand met een heel goed geheugen.

plaatjes met wijze spreuken

Ik vertelde mijn kat dat hij niet de baas is over mij. Hij was het er niet mee eens.

plaatjes met grappige spreuken

Een wijze vrouw zei ooit: laten we de wijn openen! En ze leefde nog lang en gelukkig.

plaatjes met wijn spreuken

Misschien dat ik eruit zie alsof het me niet interesseert, maar diep van binnen boeit het me echt helemaal niks.

leuke plaatjes voor facebook

Ja, ik heb fouten gemaakt in het verleden. Het leven kwam eenmaal niet met een handleiding.

plaatjes met wijze quotes

Hoe je met mij moet flirten: ik heb wijn. lust je ook?

plaatjes met wijn quotes

Kan iemand mij even 2 miljoen euro lenen? Ik wil even checken of geld echt niet gelukkig maakt.

leuke plaatjes voor whatsapp

Sterke mensen hebben zelden een makkelijk verleden gehad.

afbeeldingen met wijze spreuken

Het beste aan Facebook is dat we geen papier verspillen aan al deze onzin.

plaatjes met leuke teksten

Het verleden kan niet meer veranderd en vergeten worden. Het kan alleen geaccepteerd worden.

plaatjes met mooie spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...