maandag 21 februari 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 165

 Yes, je hebt ons gevonden! Ben je op zoek naar plaatjes met tegelspreuken? Dan ben je aan het goede adres, want wij hebben duizenden afbeeldingen met tegelspreuken, speciaal voor jou! Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met leuke tegelspreuken, plaatjes met vriendschap tegelspreuken, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, plaatjes met liefde tegelspreuken, afbeeldingen met geluk tegelspreuken, plaatjes met grappige tegelspreuken en nog veel meer!

Maar we hebben niet alleen maar afbeeldingen met tegelspreuken, we hebben namelijk ook leuke Valentijn plaatjes, leuke afbeeldingen om te delen, plaatjes met wijn quotesplaatjes met quotes voor scholieren, leuke plaatjes voor Facebook, mooie kerstmis plaatjes, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met liefde quotes, plaatjes met motivatie teksten, afbeeldingen met goedemorgen quotes, plaatjes met slaap lekker quotes, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met positieve quotes, leuke memes Nederlands en nog veel meer!


Recyclen betekent niet dat je je ex terug moet nemen.

plaatjes met tegelspreuken

Ik zeg niet vaak iets stoms. Maar wanneer ik dat wel doe, maak ik het alleen maar erger, omdat ik dan blijf praten.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Sporten zoui zoveel motiverender zijn als je de calorieën hoort gillen wanneer je ze aan het verbranden bent.

plaatjes met leuke spreuktegels

Misschien moet ik je maar eens behandelen, zoals je mij behandelt. Misschien dat je dan begrijpt hoe pijn het doet.

afbeeldingen met tegelspreuken

Vriendin: hoe is het om een ouder te zijn? Ik: als je de bijsluiter van een medicijn leest, staan daar allemaal bijwerkingen op. Dat dus.

leuke plaatjes voor facebook

Vraag je je ook weleens af, wanneer je oude foto's bekijkt, waar dat ene shirt is gebleven?

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik geef meer om jou, dan je denkt dat ik doe.

afbeeldingen met mooie tegelspreuken

Hij is 24 maanden oud. 2. Je kind is 2.

plaatjes met leuke spreuken

Als je geen geld meer hebt nadat je je rekeningen betaald hebt en voor een thuis zorgt, ben je niet arm, maar verantwoordelijk.

afbeeldingen met leuke quotes

Ik haat het als mensen zeggen: beslis maar, het is jouw feestje.

plaatjes met nederlandse quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...