donderdag 14 oktober 2021

Nederlandse quotes - 110

 Wil jij ook plaatjes met spreuken gratis downloaden en delen met iedereen die je kent? Dan hebben wij goed nieuws voor jou! Want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met spreuken die je helemaal gratis mag downloaden en delen met al je vrienden en familie. We hebben o.a. plaatjes met leuke spreuken, plaatjes met quotes over kinderen, afbeeldingen met wijze spreuken, kerstwensen plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes voor pasen, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met studenten quotes, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met tegelspreuken, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met mooie spreuken en nog veel meer!


Ik heb je verhaal bekeken, omdat dat blauwe cirkeltje mij irriteerde.

plaatjes met spreuken

Willen jullie even voor mij bidden? Niks ernstigs hoor, maar ik wil gewoon de loterij winnen en stoppen met werken.

leuke plaatjes om te versturen

Wat een mooie dag om een wijntje te drinken en iedereen te vertellen dat ze mogen oprotten.

plaatjes met wijn spreuken

Ik weet niet zeker of ik slaap, seks of suiker nodig heb.

leuke plaatjes voor facebook

Ik wil gewoon iemand die mij chips voert en mijn kont aait. Is dat teveel gevraagd?

leuke plaatjes voor instagram

Ik wil gewoon iemand die mij kipnuggets voert en mijn rug kriebelt. Is dat teveel gevraagd?

leuke plaatjes voor whatsapp

Werkgever tijdens sollicitatie: kun je misschien de gaten in je CV verklaren? Ik: uh, volgens mij komen die door de spatiebalk.

leuke afbeeldingen om te versturen

Het is onrealistisch dat er van mij verwacht wordt dat ik me elke dag als een volwassene gedraag.

plaatjes met grappige spreuken

Als je denkt dat mijn berichten belachelijk zijn, moet je sommige levenskeuzes van mij eens zien.

leuke plaatjes om te delen

Gefrituurde uienringen zijn eigenlijk veggie donuts.

afbeeldingen met leuke spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...